مرکز تخصصی مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کار آنلاین روشی است که به کمک آن می توانید به رشد و توسعه کسب و کار خود کمک کنید. مشاوره کسب و کار مناسب همه افراد است، چه کسانی که می خواهند کسب و کار خانگی خود را شروع کنند و یا کارآفرین،مدیر و صاحب کسب و کارهای بزرگ هستند. مشاور کسب و کار با دردست داشتن اطلاعات، دانش و تجربه فراوان با ارائه راهکارهای علمی و عملی تسهیل کننده شما در حل مشکلات و چالش های پیش روی کسب و کارتان است. یک مشاور کسب و کار در زمینه های مختلفی اعم از بازاریابی، فروش، تولید، منابع انسانی، تدوین استراتژی مدون، بالابردن کیفیت، داشتن مزیت رقابتی منحصر بفرد و اهداف بلندمدت کسب و کار می تواند یاری‌گر شما باشد. در واقع مشاوره کسب و کار نوعی سرمایه گذاری بلندمدت برای کسب و کار است. پس اگر به دنبال افزایش درآمد و رضایت مشتریان خود هستید از فرصت مشاوره کسب و کار استفاده کنید.

مشاوره کسب و کار

هزینه مشاوره کسب‌ و کار آنلاین چقدر است؟

اما هزینه مشاوره کسب و کار چگونه محاسبه و تعیین می‌شود؟ در جلسات مشاوره کسب و کار به عواملی مانند بازارکار تجارت، ایجاد استراتژی دقیق و مناسب، مدیریت کسب و کار و همچنین تراکم جامعه هدف شما پرداخته می‌شود. سپس مشاور کسب و کار با توجه به اهداف و استراتژی تعیین شده، مسیر را برای کارفرما هموارتر می‌کند. هزینه مشاوره کسب و کار در 3 پلن مختلف که توسط مرکز مشاوره کسب و کار مجموعه ساپتک ایرانیان ارائه می‌شود در ادامه آورده شده است که با توجه به شرایط حاکم بر بازار و پیچیدگی تعیین اهداف اصولی برای هر کسب و کار، هزینه مشاوره 3 یا 5 جلسه گزینه مناسبی می‌تواند برای شما عزیزان باشد.

1 جلسه مشاوره کسب و کار

990,000 تومان
  • 1 جلسه مشاوره
  • کوچینگ و منتورینگ (شخصی)
  • توسعه کسب‌ و کارهای کوچک
  • استراتژی بازاریابی و فروش
  • مشاوره برندینگ
  • هر جلسه 45 دقیقه

3 جلسه مشاوره کسب و کار

2,650,000 تومان
  • 3 جلسه مشاوره
  • مشاوره مدیریتی کسب و کار
  • نوشتن بیزنس‌پلن و مدل کسب‌ و کار
  • استراتژی بازاریابی و فروش
  • مشاوره برندینگ
  • هر جلسه 45 دقیقه
مشاوره

5 جلسه مشاوره کسب و کار

4,450,000 تومان
  • 5جلسه مشاوره
  • مشاوره مدیریتی سازمانی
  • نوشتن بیزنس‌پلن و مدل کسب‌ و کار
  • استراتژی بازاریابی و فروش
  • مشاوره برندینگ
  • هر جلسه 45 دقیقه

اهمیت مشاوره برای کسب و کار در چیست؟

مشاوره کسب و کار روندی است که با هدف ارتقا و توسعه کسب و کارها انجام شده و طی آن متخصص مشاوره کسب و کار به بررسی شاخص‌های کسب و کار و فرصت‌های رشد و توسعه کسب و کار می‌پردازد در واقع مشاوره کسب و کار یک فرصت عالی است که می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را به سمت موفقیت ببرید.

مشاوره در هر کاری و در هر شغلی نیاز است. هر فردی برای موفقیت در کسب و کار خود باید از مشاوره استفاده کند. شما هم در راه اندازی یا توسعه کسب و کار اگر از مشاوره‌های یک مشاور متخصص استفاده کنید، قطعا نتیجه‌ای که می‌گیرید، فوق‌العاده خواهد بود.
البته این را هم در نظر داشته باشید که مشاوره کسب و کار با دیگر مشاوره‌ها تفاوت‌هایی دارد و تمرکز اصلی رو کسب و کار شما  می‌باشد، در صورتی که در دیگر مشاوره‌ها تمرکز اصلی روی فرد است. اگر به دنبال شرکت های مشاوره کسب و کار هستید، یکی از بهترین گزینه ها، خدمات مشاوره کسب و کار ساپتک است.

مشاوره کسب و کار چیست

اصلی‌ترین دلایل موفقیت کسب و کارها چیست؟

دلایل بیشماری برای موفقیت یک کسب و کار وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به وجود یک هدف و استراتژی مناسب، مدیریت صحیح موجودی، درک نیازهای مشتریان، داشتن تیم کارآمد و تمرکز بر بازاریابی به خصوص بازاریابی بویایی، برنامه ریزی پایدار و در نهایت استفاده از مشاوره کسب و کار اشاره کرد.

مهمترین دلیل پیشرفت و موفقیت کسب و کارها یادگیری از فرصت های پیش رو است. خلاقیت و نوآوری هم موفقیت بسیاری از کسب و کارها را رقم زده است. شما با تلاش های کوچک روزانه و حرکت به سمت هدف مالی خود پیشرفت کسب و کارتان را تضمین می کنید. اگر مشتری مدار باشید و به مشتری بیشتر از منفعت مالی اهمیت قائل شوید کسب و کارتان رشد خواهد کرد و ریسک پذیری بخشی جداناپذیر از همه کسب و کارهاست که موفقیت کسب و کارها را ممکن می سازد.

اصلی ترین دلایل موفقیت در کسب و کارها چیست؟

موفق‌ترین افراد دنیا هم از مشاوره بهره می‌برند!

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم مطمئنا موفقیت در کسب و کار، کار دشواری است و شما بدون کمک از مشاور متخصص یا شکست خورده و یا حرکتی روبه جلو نخواهید داشت و پیشرفت چشمگیر کسب و کار خود را نخواهید دید. حتی کمپانی های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت نیز از مشاور کسب و کار استفاده می‌کنند تا بتوانند به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند و به توسعه پایدار دست یابند.

اهداف مشاوره کسب و کار کدام‌اند؟

هدف از مشاوره کسب و کار

برای بسیاری از صاحبان و مدیران کسب و کار سوال پیش می‌آید که اگر از مشاوره استفاده کنیم چه خواهد شد و چه دستاوردی خواهیم داشت؟

هدف اصلی از مشاوره کسب و کار تداوم بیزنس کسبی شما در دراز مدت است که علاوه بر فروش بیشتر، منجر به رضایتمندی از برند شما توسط مشتریانتان همراه درآمد بیشتر شما خواهد شد.

مشاور کسب و کار در خصوص موقیت فعلی و آینده کسب و کار اطلاعات باارزشی به شما منتقل می‌کند و درعمل نتایج چشمگیر آن را خواهید دید.

مشاور کسب و کار می‌تواند با بررسی کامل کسب و کار شما و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف مالی در تک تک زمینه های کسب و کار مانند بازاریابی،برندینگ،مالی،عملیاتی و مدیریت منابع انسانی یاری‌گر شما باشد.

اگر شما در کسب و کار خود شکست خورده‌اید و نمی‌دانید بعد از شکست چه کارهایی را باید انجام دهید، پیشنهاد میکنیم مقاله راهکارهایی برای شکست نخوردن در کسب و کار را مطالعه کنید.

یک مشاور کسب و کار چه کمکی می‌کند؟

  • طراحی نقشه راه

نقشه راه ابزاری است که مشاور کسب و کار به شما نشان می‌دهد که کسب و کارتان از کجا شروع می‌شود و به کجا می‌رسد. این نقشه شامل اهداف، استراتژی‌ها، برنامه‌ها و معیارهایی است که شما برای رشد،توسعه و موفقیت کسب و کار خود در نظر دارید.

  • مشاوره نحوه ورود به بازار جدید و آنلاین

ورود به بازار جدید و آنلاین یکی از راه‌های رشد و توسعه کسب و کار شما است. اما برای این کار مشاور کسب و کار باید استراتژی‌های مناسبی را برای بیزنس شما طراحی کند. در حین مشاوره، شما برنامه‌ی تاکتیکی که نشان می‌دهد چگونه محصول یا خدمت تان را به مخاطبان جدید ارائه دهید،یاد می گیرید.

مشاوره برای ورود به بازار آنلاین و شبکه های اجتماعی برای ایجاد سهم شما در بازار هدف صورت می گیرد.

  • برآورد امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز

برآورد امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز نیز یکی از مراحل مهم در راه‌اندازی یا توسعه یک کسب و کار است. برای این کار، مشاور کسب و کار شما باید ابتدا نوع، مقدار و هزینه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز کسب و کار را بر اساس نوع فعالیت، محل کار، اهداف و بودجه خود تعیین کند. سپس باید روش‌های مناسبی را برای تهیه، تأمین و استخدام معرفی کند.

 

بوم مدل کسب و کار

  • طراحی بوم کسب و کار

بوم مدل کسب و کار ابزار دیگری است که مشاور کسب و کار برای شما طراحی می‌کند که مدل کسب و کار خود را به‌صورت یک‌صفحه‌ای درک کنید.

این ابزار شامل ۹ بخش است که نشان می‌دهند که کسب و کار شما چگونه ارزش ایجاد می‌کند، چه کسانی را به‌عنوان مشتری دارد، چگونه با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند، چه منابع و فعالیت‌هایی را برای ارائه ارزش نیاز دارد، چه شرکایی را برای تأمین منابع و فعالیت‌ها انتخاب می‌کند، چگونه هزینه‌ها را مدیریت می‌کند و چگونه درآمد کسب می‌کند.

برای ایجاد یک بوم کسب و کار، مشاور از شما سوالاتی می‌پرسد و شما به هر بخش پاسخ می دهید و مشاور آن را ارزیابی کرده و ارتقا می دهد

  • آموزش و ارتقا دانش برای شروع توسعه کسب و کار

برای شروع توسعه کسب و کار، مشاور کسب و کار باید دانش و مهارت‌های لازم را در حوزه‌های مختلفی مانند کارآفرینی، استراتژی، بازاریابی، مدیریت، نوآوری و غیره به شما معرفی کند. این دانش و مهارت‌ها به شما کمک می‌کنند که ایده‌های جدیدی برای کسب و کار خود بیابید، بازار هدف و رقبای خود را شناسایی کنید، محصول یا خدمت خود را بهبود دهید. اینگونه عملکرد و پیشرفت کسب و کار خود را مشاهده خواهید کرد.

  • ایجاد برنامه برای توسعه کسب و کار با CRM

برای ایجاد برنامه برای توسعه کسب و کار با CRM، مشاور کسب و کار شما باید ابتدا اهداف کسب و کار را مشخص کند و سپس استراتژی‌ها و فعالیت‌هایی را که برای رسیدن به آن‌ها لازم است برایتان برنامه‌ریزی کند. CRM ابزاری است که مشاور از طریق آن به شما کمک می‌کند که ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و اطلاعات مربوط به آن‌ها را در یک مکان ذخیره کنید.

 

مشاوره کسب و کار در تهران

 

  • بررسی نحوه توسعه کسب و کار آنلاین شما

کسب و کار آنلاین راهی است که می‌توانید با استفاده از اینترنت و بسترهای مختلف مانند وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن و غیره، محصولات یا خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید. اما برای توسعه کسب و کار آنلاین، شما به مشاور متخصص در زمینه کسب و کار اینترنتی نیاز دارید تا مسیری هموار و مطمئن را طی کنید.

اگر در حال حاضر صاحب کسب و کاری هستید و به فکر توسعه و رونق آن می‌باشید و درخواست مشاوره با متخصص کسب و کار را دارید، لطفا برای اطلاع از تعرفه مشاوره کسب و کار فرم تماس را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

فرم تماس مشاوره کسب و کار

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

انواع مشاوره کسب و کار به چه صورت است؟

مشاوره کسب و کار انواع مختلفی دارد، ما در اینجا قصد معرفی مهم‌ترین مشاوره‌های کسب و کار را داریم.

انواع مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کارهای خرد و کوچک چگونه است؟

این که کسب و کار شما بزرگ باشد یا کوچک، دلیل بر استفاده نکردن از مشاوره برای کسب و کار نیست. هر چقدر هم که کسب و کار شما کوچک باشد برای رشد و توسعه آن شما نیاز به مشاوره کسب و کار خواهید داشت. مشاوره کسب و کارهای خرد و کوچک قابل استفاده برای تمامی انواع کسب و کارها و حتی استارتاپ‌ها خواهد بود.

مشاوره کسب و کارهای خانگی

خیلی از افراد دارای کسب و کارهای خانگی مثل درست کردن شمع، جعبه، پرورش گل و گیاه، پخت کیک و شیرینی، تهیه فینگر فود و … می‌باشند. این نوع کسب و کار ها هم به مشاوره نیاز دارند تا با راهنمایی‌های مشاور متخصص، کسب و کار خود را گسترش و فروش خود را افزایش دهند.

مشاوره کسب و کار در صنایع

اشخاصی که در کسب و کارهای متعلق به انواع صنایع مثل، صنایع کشاورزی، صنایع خودروسازی، صنایع آهن، صنایع پیچ و مهره، صنایع ساختمان، صنایع نساجی و  … فعالیت دارند، با داشتن مشاوره می‌توانند به بهترین کسب و کار در صنعت خود تبدیل شوند.   

مشاوره کار تولیدی

انواع کسب و کارهای تولیدی که اقدام به ساخت محصول از مواد اولیه و نیمه ساخته را دارند می‌توانند برای افزایش کیفیت محصول، رونق تولید و حل و فصل چالش‌های تولید از مشاوره کسب و کار ساپتک کمک بگیرند.

تولیدی‌ها مثل تولیدی لباس، کیف، کفش، مبل و … اگر در کسب و کار خود از یک مشاوره کار تولیدی استفاده نکنند، ممکن است ضررهای فراوانی را در کسب و کار خود ببینند.

مشاوره کسب و کارهای خدماتی

به طور خلاصه مشاوره کسب و کارهای خدماتی، ارائه مشاوره به کسب و کارهایی است که خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهند. برای مثال کسب و کارهایی مانند حسابداری، آرایشگری، تعمیرات، آموزش، مشاوره و غیره در گروه این کسب وکارها قرار دارند.

مشاوره کسب و کارهای تجاری

بعضی از کسب و کارها محصولاتی را که توسط دیگران تولید شده‌اند، خریداری و فروش می‌کند. برای مثال، کسب و کارهای عمده‌فروشی، خرده‌فروشی، واردات و صادرات و غیره. در مشاوره کسب و کارهای تجاری مشاور کسب و کار به بررسی و آنالیز رقبا، خرید و فروش محصولات و مواردی از این قبیل می‌پردازد.

چنانچه برای خود کسب و کاری راه اندازی نکرده‌اید و یا در انتخاب کسب وکار و شغل مورد نظر خود دچار تردید شده‌اید و نیاز به مشاوره انتخاب شغل دارید، کارشناسان ما در مرکز مشاوره شغلی آنلاین ساپتک همراه شما هستند.

روند مشاوره کسب و کار در مجموعه ساپتک

01 پرکردن فرم مشاوره

برای شروع روند مشاوره در مجموعه ساپتک، ابتدا روی دکمه زیر کلیک کرده و فرم باز شده را پر کنید.

02 تماس مشاور با شما

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و مشاور مربوطه را به شما معرفی می‌کنند.

03 انجام مشاوره و آغاز پیشرفت

شما با مشاورین متخصص درمورد نیاز خود گفتگو می‌کنید و به نتیجه دلخواه خود می‌رسید.

مراحل مشاوره توسعه و راه‌اندازی کسب و کار به چه صورت است؟

مشاوره کسب و کار از هر نوعی که باشد، طی مراحلی انجام می‌شود در زیر به توضیح گام‌هایی که در جلسات مشاوره کسب و کار توسط متخصصین مشاوره کسب و کار انجام می‌شود، می‌پردازیم.

مراحل مشاوره کسب و کار

بهترین مشاور کسب و کار در مرحله اول به بررسی وضعیت دقیق کسب و کار شما، تحلیل وضعیت بازار، رقبا، مشتریان، محصولات و خدمات ارائه شده پرداخته و نقاط قوت و ضعف کسب و کار شما را شناسایی می‌کند تا در مراحل بعدی راه حل برای توسعه و رفع مسائل با برنامه ای حساب شده در اختیار شما قرار بگیرد.

در این مرحله مشاوره کسب و کار با بررسی و تعیین هدف کسب و کار، استراتژی‌های لازم برای رسیدن به آن را طراحی می‌کند. استراتژی در واقع نحوه رسیدن به هدف اصلی کسب و کار را تعیین کرده و به شما در انجام ماموریت شرکت کمک می‌کند.

بیزنس پلن یا طرح کسب و کار با توجه به بوم کسب و کار نیازمند دانش و تخصص فراوان است که مشاور کسب و کار می تواند با طراحی و یا بهبود مدل کسب و کار کمک شایانی به توسعه کسب و کار شما کند. پس از تعیین هدف کسب و کار و راهبردهای لازم برای رسیدن به آن در این مرحله برنامه عملیاتی در جهت اقدام توسط متخصص مشاوره کسب و کار، طراحی و برنامه ریزی می‌شود.

در این مرحله برنامه عملیاتی طبق استراتژی و هدف تعیین شده اجرایی می‌شود. اجرایی کردن برنامه عملیاتی یکی از مهم‌ترین مراحلی که به کمک آن می‌توانید وظایفی را که برای رسیدن به اهدافتان لازم است را انجام دهید.

پس از اجری برنامه عملیاتی، عملکرد کسب وکار شما توسط مشاور ارزیابی شده و در صورت نیاز بهبودهایی پیشنهاد و اجرا می‌شود.

بهترین شرکت مشاوره کسب و کار در تهران

داشتن یک کسب و کار موفق آرزوی هر کارفرما و صاحب برندی است. اما همانطور که گفتیم صاحبان بزرگترین برندهای دنیا هم از تجربه و راهنمایی مشاور کسب و کار بهره می‌برند. در واقع تفاوت‌ شما با رقبای خود زمانی رقم می‌خورد که شما از تجربیات شخص یا اشخاصی خبره در گام برداشتن به سوی تجارتی بهینه‌تر استفاده کنید. مجموعه ساپتک ایرانیان در این زمینه سالهاست که با بکارگیری مشاوران مجرب به کسب و کارهای نوپا و حتی کسب و کار های موفق، مشاوره و خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد. همچنین 22 دقیقه مشاوره کسب و کار رایگان که به صورت آنلاین برگزار می‌شود در اختیار کارفرمایان قرار داده شده است تا با فضای مشاوره‌ای و فواید جلسات مشاوره بیشتر آشنا شوند. 

مرکز مشاوره کسب و کار

خدمات مشاوره کسب و کار چیست؟

ما به انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها که دارای یک کسب و کار هستند با توجه به نیاز آن‌ها، برای پیشرفت و توسعه کسب و کار آن‌ها مشاوره تخصصی ارائه می‌دهیم. اما به طور دقیق‌تر خدمات ما شامل موارد زیر می‌شود. اساسی ترین خدمات مشاوره کسب و کار شامل مشاوره راه‌اندازی، مشاوره توسعه کسب و کار و مشاوره تغییر کسب و کار از سنتی به آنلاین می باشد.

خدمات مشاوره کسب و کار

خدمات مشاوره فروش

خدمات مشاوره فروش به کسب و کارها به منظور رشد و ارتقای فرآیندهای فروش و تدوین استراتژی های فروش به صورت حرفه ای و تخصصی ارائه می شود. مشاور برای بهبود فروش شما ابتدا فرصت های رشد و همچنین نقشه راه برای افزایش درآمد شما پیشنهاد می دهد و با مدیریت استراتژیک فروش به شما در توسعه استراتژی فروش کمک می کند. اگر دارای تیم فروش هستید مشاور کسب و کار برنامه آموزشی فروش برای تیم فروش شما ایجاد می کند.

مشاوران با تجزیه و تحلیل میزان فروش فعلی شما، شناسایی چالش ها، و پیشنهاد راه حل های عملی برای بهبود عملکرد فروش و افزایش درآمد، یاری گر شما هستند. مشاوران کسب و کار می توانند با برگزاری کارگاه های آموزشی مربیگری پیشرفت فروش بیزنس ها را تضمین کنند. اگر به دنبال تحول در فروش خود هستید، مشاوره فروش می تواند تخصص و جهت گیری مورد نیاز برای این تغییرات تاثیرگذار را فراهم کند.

مزایای مشاوره کسب و کار کدامند؟

مزایای مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کار برای تمام افرادی  که یک کسب و کار فعال دارند ضروری است. این مشاوره به شما کمک می‌کند تا در نقاط قوت خود پیشرفت کنید و نقاط ضعف کسب و کار خود را بشناسید و برطرف کنید. مشاور کسب و کار، ایده های کسب و کار های اجرا نشده در ایران را مورد بررسی قرار می دهد و در انتخاب ایده مناسب شما را یاری می کند. ما به شما در این مشاوره یک برنامه دقیق و استراتژیک ارائه می‌دهیم تا شما با پیاده سازی آن، کم کم به سود بسیار بیشتری از فروش خدمات و یا محصولات خود برسید.

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که در جلسات مشاوره کسب و کار چه میگذرد؟ اگر در کسب و کار خود رشد نمی‌کنید و مدتی است که فروش و سود شما در یک عددی متوقف شده است، با دریافت مشاوره از مشاوران کار بلد و با تجربه ساپتک و گذراندن دوره مشاوره کسب و کار، از این توقف رها می‌شوید و رشد کسب و کار خود را در یک مدت منطقی خواهید دید.

مشاوره انفجاری ساپتک

22 دقیقه رایگان مهمان ما باشید!

برای مشاوره رایگان کسب و کار فرم زیر را تکمیل نمایید تا از خدمات مشاوره رایگان ساپتک ایرانیان بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های مرکز مشاوره کسب و کار خوب چیست؟

شاید برای شما هم سوال باشد که بهترین مشاور کسب و کار کیست و یک مرکز مشاوره کسب و کار خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک مرکز مشاوره کسب و کار خوب دارای مشاوران کسب و کار حرفه‌ای و با تجربه می‌باشد. همچنین این مرکز علاوه بر داشتن مشاوران متخصص و حرفه‌ای، باید یک مدیر مدبر و کار بلد داشته باشد تا بتواند برنامه‌های این مرکز را به خوبی مدیریت کند. معمولا یک مرکز خوب و حرفه‌ای یک سایت سئو شده دارد تا افراد دارای کسب و کار بتوانند راحت‌تر نوبت مشاوره خود را رزرو کنند. از ویژگی های دیگر مرکز مشاوره خوب، مشاوره کسب و کار اینترنتی است تا بتوانید در بستر آنلاین موفق شوید.

تخصصی ترین مرکز مشاوره کسب و کار، معمولا در سایت مراکز مشاوره نمادهای الکترونیک مثل اینماد، ساماندهی و … وجود دارد تا کاربر این مرکز را یه مرکز خوب و قابل اعتماد بداند. در لیست مشاوران کسب و کار مرکز مشاوره ساپتک ایرانیان، نام افراد موفق در زمینه کارآفرینی و کسب و کار به چشم می خورد.

ویژگی‌های مرکز مشاوره کسب و کار خوب چیست؟

مشاوره کسب و کار ساپتک در ایران | مشاوره کسب و کار اینترنتی

اگر در حال حاضر صاحب کسب و کار هستید و یا در شروع کسب و کار آنلاین خود دچار تردید هستید، مرکز مشاوره کسب و کار رایگان ساپتک اقدام به ارائه انواع مشاوره کسب و کار نموده و شما می‌توانید از یک جلسه مشاوره رایگان برای کسب و کار آنلاین خود بهره‌مند شوید. معرفی بهترین مشاور کسب و کار ایران باتوجه به تجربه و عملکرد مشاور صورت می گیرد. پس حتما اطلاعات کامل مشاور را بررسی کنید.

مرکز مشاوره کسب و کارهای خرد و کوچک | تخصصی ترین مرکز مشاوره کسب و کار

مشاوره آنلاین خدمتی نوین برای کسب و کارهای نوپا و همچنین مناسب کسب و کارهای توسعه یافته می باشد. در مشاوره آنلاین ساپتک به بررسی و آنالیز کامل کسب و کار شما، از صفر تا 100 می پردازیم و با برنامه ای مدون به رشد کامل بیزنس شما خواهیم رسید. مرکز مشاوره کسب و کارهای خرد و کوچک از دیگر خدمات مشاوره ساپتک ایرانیان محسوب می شود.

هر آنچه باید در مورد مشاوره کسب و کار ساپتک بدانید؟

مجموعه مشاوره‌ای ساپتک ایرانیان سال‌هاست که در زمینه های مشاوره‌ای مختلف مانند: مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، مشاوره فردی، مشاوره کسب و کار و مشاوره تغذیه مشغول به فعالیت است. مشاوره کسب و کار ساپتک ایرانیان اصلی‌ترین زمینه ی مشاوره ای این مجموعه می باشد که به طور تخصصی با بررسی و ارتقا کسب و کار راهنمای گام به گام یاری‌گر کسب و کار شماست و کارنامه ی درخشانی دارد.ت

مشاوره کسب و کار رایگان

برترین مشاوره کسب و کار در تهران

بهترین مشاور کسب و کار در تهران را می‌توانید از شرکت‌های معتبر و با تجربه در این حوزه دریافت کنید. مرکز مشاوره ساپتک ایرانیان، با بهره گیری از تیم متخصص مشاوره در حوزه کاریابی، کارآفرینی و ارتقای کسب و کار، یکی از بهترین مراکز مشاوره کسب و کار در سطح کشور است.

لیست شرکت های مشاوره کسب و کار در ایران

شرکت مشاوره کسب و کار ساپتک ایرانیان با سابقه ای درخشان در زمینه مشاوره راه اندازی کسب و کار و توسعه بیش از ده ها بیزنس به ایرانیان عزیز، مشغول به فعالیت است و به مدیران عامل و سهامداران خدمتی متخصص محور در مدیریت، بازاریابی، مالی، حقوقی، کارآفرینی و سرمایه گذاری ارائه می نماید.

دفتر مشاوره کسب و کار ساپتک

مشاوره کسب و کار ساپتک شامل مشاوره تلفنی کسب و کار و همچنین مشاوره حضوری و آنلاین می باشد. این شرکت می تواند به حل چالش های کسب و کار و عبور از موانع و کمک به بهبود عملکرد و افزایش درآمد شما منجر شود مخصوصا کسب و کارهای خرد و کوچک با کمک مشاوره کسب و کارهای کوچک از فرایند رشد و صعود بهره ببرند. کافیست تا فرم مشاوره کسب و کار را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول

سوالات مشاوره کسب و کار

بله، فرقی نمی‌کند کسب و کار شما کوچک باشد یا بزرگ. شما برای توسعه و پیشرفت کسب و کار خود به مشاوره نیاز دارید.

زمانی که تصمیم به استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار ساپتک گرفتید می‌توانید از یک جلسه مشاوره کسب و کار رایگان بهره‌مند شوید.

این مدت زمان بستگی به نوع کسب و کار و اینکه کسب و کار شما در چه مرحله‌ای قرار دارد، متفاوت است. 

هزینه هر جلسه مشاوره کسب و کار، باتوجه به نوع کسب و کار شما و مدت جلسات مشاوره تعیین می شود. برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن 91301505-021 تماس بگیرید. 

33 دیدگاه در “مشاوره کسب و کار آنلاین

  1. گلرخ گفت:

    سلام. اینکه جلسات مشاوره تلفنیه عالیه هم آدم راحتتره و هم هزینه رفت و آمد دیگه نداریم

  2. سجاد گفت:

    سلام من میخوام مغازه اجاره کنم اما با حساب کتابی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که بودجه ام ممکنه کم بیاد و نتونم اجناس خاص بیارم لطفا راهنمایی کنید فوری هستش.

  3. بهار نجفی گفت:

    برای آنلاین شاپ ها هم مشاوره دارید؟ من ایده خاصی برای ساخت محتوای بهتر واسه پیجم ندارم چیکار کنم!

    1. محمدرضا گراوند گفت:

      بله مشاوره ما شامل تمام زمینه ها میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *