مشاوره و طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت به معنای کمک به شما در طراحی و بهینه‌سازی سایت شما است. مشاوران طراحی سایت می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین روش‌ها و راهکارها را برای ساخت یک سایت حرفه‌ای و کارآمد کشف کنید. آن‌ها می‌توانند به شما در زمینه‌هایی نظیر طراحی وب، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو ( به ویژه گوگل )، بهبود تجربه کاربری و بهینه‌سازی سرعت بارگیری سایت کمک کنند. کافیست در سر تا سر فضای وب، نگاهی به رقبای خود بیندازید. در ده دقیقه اول متوجه تأثیرات فوق العاده‌ی داشتن یک وبسایت خواهید شد. اما هنوز دیر نشده! دنیای وب اونقدر گسترده و تمام نشدنی هست که شما هم بتونید فعالیت خودتون رو آغاز کنید.

22 دقیقه مشاوره رایگان طراحی سایت!

 

مشاوره رایگان طراحی سایت

 

خبر خوب مجموعه ساپتک به شما، مشاوره رایگان طراحی سایت می‎‌‌باشد! شما عزیزان می‌توانید از طریق فرم‌های موجود در صفحه جهت دریافت 22 دقیقه مشاوره طراحی سایت  رایگان اقدام کنید. این مشاوره به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری از اهمیت و تأثیر فضای مجازی در فروش خود داشته باشید.

یک جلسه مشاوره طراحی سایت

490,000 تومان
  • ارتباط با متخصصین طراحی سایت
  • چگونه یک وب سایت جذاب طراحی کنیم؟
  • ارائه نظرات کارشناسانه مهندسین وب
  • بررسی حیطه فعالیت سایت شما
  • هر جلسه 45 دقیقه
مشاوره

یک جلسه مشاوره آنالیز سایت

690,000 تومان
  • ارتباط با متخصصین طراحی سایت
  • بررسی حرفه ای وب سایت شما
  • ارائه نظرات کارشناسانه مهندسین وب
  • بررسی حیطه فعالیت سایت شما
  • هر جلسه 45 دقیقه
مشاوره

تأثیر مشاوره طراحی سایت در دنیا

حتی اگر کارفرمایی در حد بیل گیتس هم باشید، بدون داشتنِ یک مشاور حرفه‌ای در حوزه فعالیتی خود، چندان موفق نخواهید شد! بنابراین نمی‌توان گفت که شما به تنهایی در این مسیر به موفقیت کامل دست خواهید یافت. خدماتی که مشاوران ساپتک در این زمینه انجام می‌دهند شامل بررسی موضوع کلی سایت و بیزینس شما، مخاطب و مشتریان شما، تحلیل، تحقیق و بررسی تخصصی رقبای شما می‌باشد. مهم نیست شما در چه حوزه ای قصد طراحی سایت دارید؛ زیرا خدمات طراحی سایت ساپتک شامل طراحی انواع سایت می شود؛ از طراحی سایت خدماتی و آموزشی گرفته تا طراحی وب سایت خبری.

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

مزایای مشاوره طراحی سایت

مزایای مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت دارای بسیاری از مزایاست که شامل موارد زیر می‌شود:

  • بهینه‌سازی سایت: مشاوران ما می‌توانند به شما کمک کنند تا سایت خود را بهینه‌سازی کنید و بهبود ببخشید. این به معنای بهتر کردن سرعت بارگیری صفحات و بهبود سازگاری با دستگاه‌های مختلف است.
  • ارائه راهکارهای بهتر: مشاوران طراحی سایت ساپتک می‌توانند به شما راهکارهای بهتری برای سایت شما ارائه دهند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا سایت خود را قابل دسترسی، با سئویی بهتر و جذاب‌تر کنید.

 

مشاوره طراحی سایت فروشگاهی

 

  • بهبود تجربه کاربری: مشاوران ساپتک به شما کمک می‌کنند تا تجربه کاربری مشتریان خود را بهبود دهید و همچنین شما را در طراحی سایتی که آسان و قابل استفاده است، راهنمایی کنند.
  • کاهش هزینه‌ها: این نیازی به توسعه دهندگان حرفه‌ای برای رفع مشکلات و بهبود سایت شما را کاهش می‌دهد. همچنین، با بهینه‌سازی سایت خود، می‌توانید برای مدت طولانی هزینه‌های خود را کاهش دهید.
  • بهبود راندمان: با مشاوره طراحی سایت، می‌توانید بهبود راندمان و افزایش فروش خود را تضمین کنید. سایتی که جذاب است و با رعایت اصول سئو طراحی شده، می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کرده و باعث افزایش فروش شود. در مشاوره طراحی سایت فروشگاهی تیم ساپتک به ارائه راهکارهایی برای فروش بیشتر می‌پردازد. 

فرم تماس طراحی سایت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

هدف مشاوره طراحی سایت

هدف اصلی مشاوره طراحی سایت، بهبود تجربه کاربری بازدیدکنندگان سایت، بهبود قابلیت دسترسی و کارایی سایت، و افزایش ترافیک و فروش سایت شما است. با مشاوره طراحی سایت، می‌توانید سایت حرفه‌ای و کارآمدی برای کسب و کار خود طراحی کنید و به بهبود عملکرد کسب و کار خود برای جذب مشتریان بیشتر کمک کنید.

هدف مشاوره طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) فوق العاده حرفه‌ای می‌باشد. این CMS اوپن سورس می‌باشد. به این معنا که طراح می‌تواند به راحتی به تمامی کد ها دسترسی داشته باشد و با استفاده از آن‌ها قالب اختصاصی طراحی کند و یا برخی تنظیمات دیگر را تغییر دهد.

طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین گزینه های برای طراحی وبسایت شما می‌باشد. شما می‌تونید خودتون کارهایی از قبیل اضافه کردن محتوای متنی یا عکس به سایت، ایجاد فرم، معرفی محصول جدید به سایت و یا کارهایی نظیر این‌ها را انجام دهید.

خدمات ساپتک ایرانیان

مشاوره و طراحی سایت

با مشاوره رایگان ساپتک کسب و کارت رو زیر و رو می‌کنیم.

بهینه سازی و سئو

با بهینه سازی و سئو سایت، فروشت رو چندین برابر کن.

راه اندازی باشگاه مشتریان

راهکار ارائه خدمات ویژه و تشویقی به مشتریان.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

به بهترین شکل ممکن محصولت رو نمایش بده.

طراحی سایت خبری

سایت خبری دلخواه خودتو بساز و تولید محتوا کن.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت متفاوت با قالب اختصاصی، فقط برای شما!

کمپین‌های تبلیغاتی

برند خودت رو به بهترین شکل ممکن تبلیغ کن.

خدمات شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی اعتبار بیزینس شما رو ارتقاء میده.

موشن گرافی

با موشن گرافی پیامت رو با حرکت و جهت دادن می‌تونی به مخاطب برسونی.

طراحی سایت آموزشی

تجربه ارائه خدمات آموزشی با بهترین کیفیت

طراحی سایت فروشگاهی

ایجاد یک فروشگاه آنلاین که کل ایران مشتری شماست!

برند سازی

داشتن یک لوگوی مناسب و ارتقای برند خیلی مهمه!

راه‌ اندازی استارت آپ

راه اندازی یک ایده خوب، شروع موفقیت شماست...

تدوین و تصویربرداری

با ارائه ویدئو می‌تونی مخاطب بیشتری رو جذب کنی.

طراحی سایت خدماتی

با سایت خدماتی خودت درآمد کسب کن و مشتریاتو بیشتر و بیشتر کن.

نمونه کارهای ساپتک

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

سوالات متداول

بستگی به نیازی که دارید می‌توانید یکی از این دو نوع طراحی را انتخاب نمایید. اگر نیازمند طراحی یونیک و خاص برای کاربران خود هستید می‌توانید از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید. ولی برای راهنمایی بهتر و نیازسنجی بهتر است با کارشناسان ما جهت مشاوره تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت از تحلیل نیازمندی‌های مشتری آغاز می‌شود. پس از آن وارد قرارداد بر اساس زمان‌بندی مشخص منعقد می‌شود و وارد مرحله اجرا می‌شود. در نهایت تست‌‌های مختلف روی سایت انجام شده و تحویل مشتری می‌گردد.

کلیه پلن‌های خدمات طراحی سایت شامل یک‌سال پشتیبانی رایگان می‌باشند.

هزینه طراحی هر سایت با توجه به نوع و ویژگی‌های آن سایت متفاوت می‌باشد. در صورتی که سایت به صورت اختصاصی طراحی شود زمان بیشتری برای پیاده سازی آن لازم است.

بله، تمامی سایت‌های طراحی شده توسط ساپتک قابلیت ریسپانسیو (واکنش گرا) را دارد و در تمامی نمایشگرهای دسکتاپ، تبلت و موبایل به درستی قابل نمایش است.

5 دیدگاه در “مشاوره و طراحی سایت

  1. عباس عظیمی گفت:

    من میخام یه سایت وردپرسی برای مغازه خودم را بندازم. فروشگاه لباس دارم…
    هزینش چقد میشه؟

  2. mohsen گفت:

    بهترین کاری که باعث شد فروشمون چند برابر بشه طراحی سایت واسه اجناسی بود که میاوردیم. واقعا از دیجیتال مارکتینگ غافل بودیم

  3. ساناز عبدی گفت:

    تولید محتوای ویدیویی هم انجام میدیدن؟؟؟؟؟؟

  4. asef گفت:

    میخوام بدونم بیشتر کیا از سایتم بازدید میکنن مثلا تو چه محدوده سنی هستن؟؟

  5. علی مردانی گفت:

    سلام خسته نباشید به نظر شما طراحی سایت وردپرسی بهتر هس یا با کدنویسی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *