مشاوره اختلالات جنسی

اگر نگاهی به آمار طلاق در جامعه بیندازیم اصلی‌ترین دلیل آن به وجود مسائل و اختلالات جنسی برمی‌گردد که باعث عدم رضایت زوجین از رابطه شده و در نهایت سبب سردی روابط و جدایی آنها از یکدیگر می‌شود. در این میان وجود مشاور مسائل جنسی و سکس‌تراپیست می‌تواند راهگشای مسائل حل نشده جنسی زوجین باشد.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*

مشاوره اختلالات جنسی

اما مشاوره اختلالات جنسی چیست؟ چرا زوجین به مشاوره جنسی و دریافت مشاوره از سکس تراپ احتیاج دارند؟ در جلسات مشاوره جنسی چه مواردی مطرح و بررسی می‌شود؟ در اینجا پاسخ تمامی این سؤالات را خواهیم داد. با مجموعه صدای آرامش همراه باشید.

یک جلسه مشاوره خودکشی

299,000 تومان
  • یک جلسه مشاوره
  • راهکارهای سلامت جنسی
  • شناخت بیماری‌های جنسی
  • مشاوره اختلالات جنسی
  • هر جلسه 45 دقیقه
مشاوره

سه جلسه مشاوره خودکشی

990,000 تومان
  • سه جلسه مشاوره
  • راهکارهای سلامت جنسی
  • شناخت بیماری‌های جنسی
  • مشاوره اختلالات جنسی
  • هر جلسه 45 دقیقه
مشاوره

پنج جلسه مشاوره خودکشی

1,490,000 تومان
  • پنج جلسه مشاوره
  • راهکارهای سلامت جنسی
  • شناخت بیماری‌های جنسی
  • مشاوره اختلالات جنسی
  • هر جلسه 45 دقیقه
مشاوره

مشاوره اختلالات جنسی چیست؟

مشاوره اختلالات جنسی یکی از موضوعات مهم جامعه است که برخی افراد به دلایل مختلف نمی‌توانند به این موضوع بپردازند و در نتیجه با چالش‌هایی مواجه می‌شوند. این اختلالات می‌تواند شامل دیر انزالی، زود انزالی، واژینیسموس، اختلالات در ارگاسم، اختلالات نعوظ، بی میلی جنسی، ناتوانی در برانگیختگی جنسی و … باشد. در مشاوره جنسی (زناشویی) به صورت کاملا محرمانه و با استفاده از جدیدترین متدهای علمی و روانشناسی، به برطرف شدن مشکلات جنسی زوجین کمک می‌شود.

مشاوره اختلالات جنسی چیست؟

چه زمانی برای مشاوره جنسی باید اقدام کنیم؟

گاهی اوقات زوجین به دلایل مختلف نمی‌توانند نیاز جنسی خود را برطرف کرده و به سطح مطلوبی از رضایت در رابطه زناشویی خود برسند. در این مواقع بهتر است قبل از هر اقدامی به یک مشاور جنسی مجرب مراجعه کنند تا با کمک او کیفیت رابطه خود را بهبود ببخشند.

چرا باید از مشاور جنسی (زناشویی) کمک بگیریم؟

اختلال عملکرد جنسی یک اختلال شایع می‌باشد. طبق آخرین آمار 31 درصد از آقایان و 43 درصد از خانم‌ها گزارش کرده‌اند که نوعی اختلال جنسی را در زندگی خود تجربه کرده‌اند. افراد مجرد یا متاهلی که دچار مشکلات ذیل می‌باشند باید از یک مشاور جنسی یا سکس تراپ متخصص کمک بگیرند تا بتوانند با ظریط عاطفی خود رابطه جنسی بهتری داشته باشند.

دلیل استفاده از مشاوره جنسی

اگر در روابط جنسی با شریک زندگی خود دچار مشکل هستید و به دنبال مشاوره مسائل جنسی و سکس‌تراپیست هستید، فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

سلامت جنسی چیست؟ چه راهکارهایی برای آن وجود دارد؟

منظور از سلامت جنسی وضعیتی حالت جسمی، روحی و اجتماعی در روابط است. به عبارتی سلامت جنسی یک موضوع بسیار مهم در ارتباطات عاطفی و جنسی است. این موضوع فراتر از استفاده از قرص ضد بارداری و شناخت امراض جنسی می‌باشد. اما چه راهکارهایی برای داشتن سلامت جنسی در رابطه وجود دارد؟

راهکارهای سلامت جنسی

سلامت جنسی

چه اقداماتی برای داشتن سلامت جنسی نیاز است؟

برای داشتن یک رابطه جنسی سالم باید مواردی را رعایت کرد تا با بتوانیم هم از رابطه مان لذت ببریم و هم یک رابطه حنسی سالم داشته باشیم. این اقدامات عبارتند از :

شناخت بدن

رابطه جنسی یک رابطه دو طرفه است. هر فرد باید بدن خود و به ویژه دستگاه تناسلی خود را بشناسد تا در عین حفظ رابطه بیشترین لذت را از رابطه جنسی ببرد. همچنین باید بدانیم برای پیشگیری از بارداری باید از چه راهکارهایی استفاده کرد.

اگر احساس می‌کنید که در زندگی عاطفی خود بحران و چالشی را تجربه می‌کنید می‌توانید از خدمات مشاوره زوج درمانی صدای آرامش بهره‌مند گردید.

شناخت بیماری‌های جنسی

شناخت و آگاهی کامل از بیماری‌های جنسی باعث می‌شود تا اطلاعات شما در مورد داشتن رابطه جنسی سالم و محافظت شده بالا برود و در صورت احتیاج به پزشک مراجعه کنید. شایع‌ترین این بیماری‌ها عبارتند از: کلامیدیا، سوزاک سفلیس، زگیل تناسلی، ایدز و هپاتیت. برخی بیماری‌ها مانند هپاتیت واکسن مخصوص خود را دارند. اما در مورد دیگر بیماری‌ها می‌توان از وسایلی مثل کاندوم استفاده کرد تا بیماری‌های جنسی تاحد ممکن پیشگیری کرد.

استفاده از مشاوره

راه دیگر داشتن سلامت جنسی استفاده از یک سکس تراپیست است. اگر نوعی اختلال جنسی دارید یا فکر می‌کنید دچار اختلالی در رابطه خود هستید، با شرکت در جلسه مشاوره جنسی، می‌توانید مسئله خود را سکس تراپ در میان گذاشته و برطرف کنید. 

استفاده از مشاوره جنسی

بهترین مشاوران زناشویی در مجموعه صدای آرامش

در مجموعه صدای آرامش بهترین سکس تراپیست‌ها آماده به ارائه مشاوره به شما عزیزان می‌باشند تا شما و همسرتان چالش‌های خود را در رابطه جنسی برطرف کنید. برای دریافت رزرو وقت مشاوره روی دکمه مشاوره اختلالات جنسی در این صفحه کلیک کنید و فرم باز شده را پر نمایید.

روند مشاوره جنسی به چه صورت است؟

متأسفانه بعضی افراد فکر می‌کنند که در جلسات مشاوره جنسی نیاز به معاینه ، تماس فیزیکی است. اما در مشاوره جنسی قرار نیست هیچ تماس فیزیکی رخ دهد یا حتی احساسات شما توسط کسی قضاوت شود. بلکه سکس تراپی هم یک مشاوره عادی است. افراد در صورت داشتن اختلال جنسی به سکس تراپ مراجعه کرده و سکس تراپ طی جلسات پی در پی سعی می‌کند مشکلات جنسی افراد برطرف شود.

مشاوره زناشویی رایگان

هدیه‌ مجموعه صدای آرامش به شما، مشاوره زناشویی رایگان به مدت 22 دقیقه است. در مشاوره زناشویی رایگان، بررسی کلی پیرامون مشکلاتی که در رابطه جنسی شما رخ داده است بررسی خواهد شد و متناسب با روحیات شما و شریک عاطفی خود، راهکارهایی به شما داده خواهد شد. لازم به ذکر است مشاوره رایگان بصورت آنلاین برگزار می‌شود. برای دریافت مشاوره خانواده و سکس تراپی کافیست تا از طریق فرم‌ زیر با ما در ارتباط باشید.

اگر در روابط جنسی با شریک زندگی خود دچار مشکل هستید و به دنبال مشاوره مسائل جنسی و سکس‌تراپیست هستید، مشاورین ما در مرکز مشاوره صدای آرامش همراه شما هستند.

سوالات متداول

سوالات مشاوره اختلالات جنسی

خیر. همیشه نیاز به حضور هر دو نفر نیست. در نظر داشته باشید که سکس تراپی می‌تواند یک مسئله شخصی باشد. حتی اگر شریک جنسی شما مایل به شرکت در جلسات مشاوره نباشد، شما می‌توانید به تنهایی این جلسات را بگذرانید و با دیدی صحیح‌تر به ادامه زندگی خود بپردازید.

بله، شما می‌توانید به صورت آنلاین و تصویری اختلالات جنسی خود را به سکس تراپ شرح دهید. مشاورین زناشویی مجموعه صدای آرامش می‌توانند با تخصص و سابقه‌ای که دارند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.   

خیر لزوما؛ به غیر از بعضی موارد که به کیفیت رابطه جنسی کمک می‌کند دارو برای مشاوره جنسی نیاز نیست. پس مشاور جنسی معمولا دارویی تجویز نمی‌کند.

در صورتی که متخصص سکس‌تراپیست تشخیص دهد در مشاوره نیاز به همسر شما می‌باشد، برای او به صورت شفاف توضیح دهید که در صورت شرکت در جلسه مشاوره با کمک مشاور جنسی مشکلات زناشویی رفع می‌شود.

اگر نشانه‌هایی نظیر سرد مزاجی جنسی، درد هنگام نزدیکی، زود انزالی و در نهایت عدم رسیدن به حس ارگاسم و عدم رضایت جنسی را دارید، می‌توانید از مشاوره مسائل جنسی کمک بگیرید. برای ارتباط با ما کافی است فرم های مشاوره موجود در همین صفحه را تکمیل کنید و یا با شماره  1505 30 91 – 021   تماس بگیرید.