جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
از راه دور هواتو دارم؛

صدای آرامش ساپتک | مرکز مشاوره خانواده برای ایرانیان خارج از کشور

ایرانیانی که به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، گاهاً با چالش‌هایی از قبیل دوری از خانواده و دوستان، زبان و فرهنگ جدید، یافتن شغل، نژادپرستی و احساس غربت روبه‌رو هستند که تمامی این موارد تاثیرات نامطلوبی بر سلامت روان اشخاص گذاشته و سبب افزایش احساس یاس و افسردگی در آنها می‌شود، لذا وجود یک روانشناس متخصص که از تمامی این دردها آگاه بوده و نحوه برخورد درست با آنها را می‌داند می‌تواند کمک بزرگی در بازیابی سلامت روحی و روانی افراد باشد. مشاوره خانواده صدای آرامش ساپتک در اینجا به بررسی و اهمیت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور می‌پردازد.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

جنسیت مشاور
نحوه ارتباط*

روانشناسان ایرانی داخل کشور برای افراد خارج از کشور

معرفی مشاوره خانواده برای ایرانیان خارج از کشور

دوری از اقوام و نزدیکان یکی از چالش‌هایی است که پس از مهاجرت با آن مواجه می‌شوید و ممکن است که دچار افسردگی شوید یا استرس این را داشته باشید که نتوانید از پس مستقل بودن برآیید. در حالی که با مشاوره خانواده برای ایرانیان خارج از کشور به احتمال زیاد می‌توانید با این قبیل مشکلات کنار بیایید و مشکلات خود را با مشاور متخصص در میان بگذارید تا بتوانید راحت‌تر آن‌ها را حل کنید. با یک جلسه مشاوره خصوصی برای ایرانیان خارج از کشور، متوجه تغییرات و احساس تنها نبودن خواهید شد.

مشاوره خانواده یک روش درمانی است که به بهبود روابط بین اعضای خانواده و حل مشکلات خانوادگی ایرانیان خارج از کشور کمک می‌کند. مشاوره خانواده می‌تواند به افراد و خانواده های ایرانی خارج از کشور که با چالش های روانی، اجتماعی، فرهنگی و … روبرو هستند کمک کند. پس افرادی که خارج از کشور هستند و مشاوره ایرانی می‌خواهند می‌توانند فرم زیر را پر کنند.

اگر در خصوص مسائل خانوادگی و یا حتی فردی نیاز به مشورت با یک متخصص روانشناس خانواده و فردی را دارید روی دکمه زیر کلیک کرده و فرم را تکمیل نمایید.

اهمیت مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور در چیست؟

مهاجرت به یک کشور جدید، برای اکثر افراد استرس و فشارهای روانی را به همراه دارد. آشنا نبودن با زبان و فرهنگ آن جامعه احساساتی را در فرد مهاجر ایجاد می‌کند که ممکن است احساس ناراحتی و دلتنگی داشته باشد. از این رو بهره بردن از مشاور و مشاوره خانواده ایرانیان خارج از کشور در مراحل جدی‌تر، می‌تواند کمک بسیار بزرگی به فرد مورد نظر کند. مشاوری که با ریشه فرهنگی فرد آشنا باشد می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات خود را تحلیل کنید، با چالش‌ها کنار بیایید و با مشکلات بهداشت روان مقابله کنید.

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور از اهمیتی برخوردار است که می‌تواند منجر به موفقیت تحصیلی، پیشرفت کاری، بهبود شرایط خانواده و بهتر شدن انگیزه و اشتیاق فرد مورد نظر برای زندگی در خارج از کشور شود. هر ساله تعداد بیشتری از ایرانیان به دلایل مختلفی که در کشور به وجود آمده است، به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند و ایجاد چالش‌های عاطفی‌ برای آن‌ها، اهمیت داشتن یک مشاور ماهر را بیشتر نمایان می‌کند.

مزایای مشاوره آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور

وقتی شما به عنوان یک مهاجر وارد فضای کشوری جدیدی می‌شوید با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوید. مشاوره به شما کمک می‌کند تا احساسات خشم، غم، تنهایی و… خود را در یک فضای امن با مشاور خود در میان بگذارید. در جلسات مشاوره، مشاوران به شما آموزش می‌دهند که چگونه با چالش‌های مهاجرت کنار بیایید. کنار آمدن با فرهنگ کشور مورد نظر، یکی از مواردی است که مشاوران به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های لازم را برای حل این مسئله به دست آورید.

از دیگر مزایای مشاوره آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور، می‌توان به برقراری ارتباط سریع و آسان و همچنین مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. شما با استفاده از تماس تصویری، تماس تلفنی و یا با استفاده از google meet می‌توانید به راحتی با تراپیست آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور ارتباط برقرار کنید.

مزایای مشاوره آنلاین
  • از آنجایی که مهاجرت ممکن است به تنهایی و انزوا منجر شود، مشاوره کمک می‌کند تا یک شبکه حمایتی ایجاد کنید و همچنین دوستانی پیدا کنید که آن‌ها هم مثل شما درگیر چالش‌های مهاجرت هستند.
  • مهاجرت مشکلات سلامت روان مانند افسردگی و اضطراب را به همراه می‌آورد که یک مشاور ماهر می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا کیفیت زندگی خود را بهتر کنید و از این مشکلات رها شوید.
  • بهتر است بدانید یکی از اصول اولیه در رابطه با درمان، رازداری روانشناس می‌باشد. شما باید احساس امنیت کافی در صحبت با درمانگر خود داشته باشید و بتوانید با خیال آسوده، تمام جزئیات و مشکلات متفاوتی که در زندگی شما وجود دارد را با روانشناس در میان بگذارید. این احساس امنیت، موجب می‌شود که روند درمان شما بسیار تسهیل یابد.
  • زمانی که شما نتوانید در هنگام صحبت با روانشناس خود احساس امنیت کنید، ممکن است از مطرح کردن بسیاری از جزئیات مهم و سرنوشت ساز خودداری کنید، که این مسئله باعث گمراهی روانشناس می‌شود و در نتیجه نمی‌تواند شما را به درستی راهنمایی کند. اگر دچار چالش‌های بعد از مهاجرت شده‌اید، روی دکمه زیر کلیک کرده و فرم را تکمیل نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

22 دقیقه رایگان مهمان ما باشید!

برای مشاوره رایگان خانواده فرم زیر را تکمیل نمایید تا از خدمات مشاوره رایگان صدای آرامش ساپتک بهره‌مند شوید.

مشاوره روانشناسی خارج از کشور چگونه است؟

یکی از مشکلاتی که اکثر مهاجران با مشاوران ما در میان می‌گذارند، مشکلات روانشناسی است. حتی اگر از لحاظ مالی هم شرایط خوبی داشته باشید، ممکن است دچار مشکلاتی نظیر افسردگی، حس غربت، دلتنگی و مشکلات دوری از خانواده، مواجه شدن با نژادپرستی، ناموفق بودن در روابط اجتماعی و… شوید. در چنین شرایطی معمولا دوستان و نزدیکان به شما احساس امنیت و دلگرمی می‌دادند اما حال شما در کشوری دیگر تنها هستید. چاره کار چیست؟

در چنین شرایطی، مشاوره خانواده کاملا با شرایط و موقعیت شما آگاه است و با اطلاع از مشکلات روحی روانی شما، بهترین راهکارها را برای بهبود وضعیت شما ارائه می‌دهد.

انواع مشاوره روانشناسی خارج از کشور به چه صورت است؟

این نوع مشاوره به ایرانیان خارج از کشور که قصد ازدواج با شخصی در کشور دیگر را دارند، کمک می‌کند تا بتوانند بهتر با تفاوت‌های فرهنگی، اجتماعی، قانونی و مذهبی آشنا شوند و رابطه‌شان را محکم‌تر کنند.

این نوع مشاوره به ایرانیان خارج از کشوری که دچار افسردگی شده‌اند، کمک می‌کند تا علل و عوامل افسردگی‌شان را شناسایی کنند و راهکارهایی برای بهبود حال روحی‌شان و کاهش و مدیریت استرس و اضطراب‌ پیدا کنند.

این نوع مشاوره به والدین ایرانی خارج از کشوری که فرزندانشان در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند، کمک می‌کند تا بتوانند با چالش‌های تربیتی، تحصیلی، رفتاری و روانی فرزندانشان بهتر برخورد کنند و راهکارهایی برای ارتقای سلامت روانی و اجتماعی فرزندانشان داشته باشند.

نواع مشاوره روانشناسی خارج از کشور به چه صورت است؟

مشاوره شغلی برای ایرانیان خارج از کشور از خدماتی است که به ایرانیان کمک می‌کند تا شغل مناسب خود را بر اساس علایق، توانایی‌ها، شخصیت و اهداف خود در کشور دیگر پیدا کنند. مشاوره شغلی می‌تواند در مراحل مختلف زندگی ایرانیان خارج از کشور مفید باشد.

مشاوره تحصیلی به ایرانیان خارج از کشور کمک می‌کند تا تصمیمات مناسب در مورد آینده تحصیلی خود بگیرند. مشاوره تحصیلی می‌تواند در مراحل مختلف تحصیلی ایرانیان مفید باشد، مانند انتخاب رشته دبیرستان، انتخاب دانشگاه در تمام مقاطع تحصیلی.

چشم پوشی و نادیده گرفتن خیانت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و متأسفانه برخی افرادی که مهاجرت می‌کنند، با این مشکل از سوی همسر خود مواجه می‌شوند که علت اصلی آن عدم شناخت کافی از فرهنگ و رسوم آن کشور و تصمیم خودسرانه و عجولانه همسر است که باعث می‌شود رابطه عاطفی با کسی که دوستش دارد، از بین برود. از بین رفتن عشق و محبت به همسر یکی از نشانه‌های طلاق عاطفی است که ممکن است پس از مهاجرت شکل بگیرد.

چرا باید از مشاور ایرانی برای مشاوره ایرانیان خارج از کشور استفاده کرد؟

ایرانیان خارج از کشور با یک فرهنگ جدید روبه‌رو هستند که اطلاع دقیقی‌هم از آن ندارند اما مجبور هستند تا طبق فرهنگ آن کشور رفتار کنند. وظیفه مشاور در اینجا این است که فرد را با فرهنگ جدید آشنا کند و به او کمک کند تا با دیگران ارتباط برقرار کند. افراد در این شرایط آسیب‌پذیر هستند و کوچک‌ترین دلخوری و درگیری می‌تواند باعث ناامیدی آن‌ها شود.

توصیه می‌شود یک مشاور فارسی زبان انتخاب کنید تا بتوانید در کشور غریب زندگی بهتری را تجربه کنید. البته کمک گرفتن از مشاور غیرایرانی نیز می‌تواند در آینده به شما کمک کند اما پیشنهاد می‌شود تا حتما چندین جلسه را با مشاوران فارسی زبان پشت سر بگذارید.  این کار باعث افزایش احساس امنیت و افزایش انگیزه شما برای ادامه زندگی در خارج از کشور می‌شود.

بهره‌مندی از مشاوره به زبان مادری ( فارسی، ترکی، لری، کردی، گیلکی، مازنی و ...)

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور به زبان مادری می‌تواند به شما کمک کند تا هم شما مشکلات خود را با مشاور یا روانشناس خود مطرح کنید و در نتیجه مشاور هم می‌تواند راحت‌تر به شما راهکار ارائه دهد.

هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور به چه صورت است؟

هزینه مشاوره خانواده برای ایرانیان خارج از کشور قیمت ثابتی ندارد و بازه‌های قیمتی مختلفی وجود دارد. اگر شما دچار چالش‌های بعد از مهاجرت شده‌اید، پیشنهاد ما به شما برگزاری جلسات آنلاین مشاوره با مشاوران ایرانی است. چون از لحاظ هزینه، قطعا شما هزینه کمتری را پرداخت می‌کنید. تعرفه‌های هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور بسیار کمتر از سایر کشورها است. در حالی که کمترین هزینه مشاوره در کشورهای خارجی ساعتی 70 دلار است.

هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور در مجموعه صدای آرامش، از جلسه‌ای 19 دلار شروع می‌شود و این تضمین را می‌دهیم که پس از اتمام مشاوره آنلاین، دید بهتری نسبت به مهاجرت و شرایط ادامه زندگی داشته باشید. همچنین هزینه 3 جلسه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور در جدول پایین آورده شده است.

هزینه

1 جلسه مشاوره
19 دلار امکان پرداخت با تتر
  • 1 جلسه مشاوره
  • 45 دقیقه مشاوره
  • تست شخصیت شناسی

هزینه

3 جلسه مشاوره
49 دلار امکان پرداخت با تتر
  • 3 جلسه مشاوره
  • هر جلسه 45 دقیقه
  • تست شخصیت شناسی

مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور

مهم‌ترین بخش دریافت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور، پیدا کردن یک مشاور دلسوز و باتجربه و همچنین وجود مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور است. یک مرکز تخصصی که پیگیر وضعیت و مشکلات اصلی مراجعه کنندگان باشد، بصورت اصولی و با استفاده از یک استراتژی مشخص این افراد را راهنمایی کند.

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوره روانشناسی مهاجرت صدای آرامش ساپتک، با بکارگیری از جدیدترین شیوه‌های مشاوره و استفاده از مشاوران متخصص و دلسوز، همواره در تلاش بوده تا به هموطنان خود در کشورهای مختلف کمک کند.

روانشناسان ایرانی خارج از کشور برای افراد داخل کشور

معرفی مشاوره خانواده از روانشناسان ایرانی خارج از کشور

مشاوره از ایرنیان مقیم خارج به شما کمک می کند تا بتوانید با چالش ها و مشکلات روانی روبرو شده و به حل آن‌ها بپردازید و همچنین استرس و اضطراب زندگی در داخل کشور را حل و فصل نمایید و در هر زمینه ای اعم از روابط، شغلی و خانوادگی از مشاوره بهره‌مند شوند. پس افرادی که داخل ایران هستند و می‌خواهند از مشاوران ایرانی خارج از کشور مشاوره بگیرند حتما فرم مربوطه را پر کنید.

روانشناسان ایرانی خارج از کشور

مشاوره با روانشناسان ایرانی خارج از کشور، می‌تواند این فرصت را در اختیار شما بگذارد تا از خدمات مشاوره خارج از کشور به صورت حضوری بهره‌مند شوید. اما در حال حاضر این امکان فراهم نشده ولیکن در آینده به لیست خدمات صدای آرامش ساپتک اضافه خواهد شد و شما می‌توانید با روانشناس خارج از کشور مشاوره روانشناسی داشته باشید.

اگر در خصوص مسائل خانوادگی و یا حتی فردی نیاز به مشورت با یک متخصص روانشناس خانواده و فردی را دارید روی دکمه زیر کلیک کرده و فرم را تکمیل نمایید.

بهره‌مندی از مشاوره با مشاوران ایرانی مقیم خارج از کشور

ما در مجموعه صدای آرامش ساپتک این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید با مشاوران ایرانی ما چه در خارج از کشور و چه در داخل کشور بتوانید جلسات مشاوره داشته باشید.

مشاوره روانشناسی از ایرانیان خارج از کشور

همانطور که اشاره کردیم وجود مشاور آنلاین خارج از کشور شامل مزایای مختلفی از قبیل بهره‌مندی از تطابق فرهنگی بین روانشناس و مشاوره شونده،  هزینه کم جلسات، عدم نیاز به مراجعه حضوری، مشاوره در هر زمان و مکان و … می‌باشد. در صورت تمایل می‌‌توانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و فرم را تکمیل نمایید تا از خدمات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور بهره‌مند شوید.

مشاورین خانواده صدای آرامش در کانادا

کانادا از جمله کشورهایی است که این سال‌ها مقصد مهاجرت ایرانیان قرار گرفته است. همانطور که وزارت خارجه کانادا اعلام کرد، این کشور با پیشبرد اهداف خود، قصد دارد از سال 2023 تا 2026 چندین میلیون مهاجر را از کشورهای مختلف جذب کند.

همچنین اگر در حال حاضر به این کشور مهاجرت کرده‌اید و قصد دارید تا در زمینه‌های مختلف مشاوره بگیرید، می‌توانید از طریق فرم زیر با مشاورین خانواده صدای آرامش ساپتک در ارتباط باشید.

مشاورین خانواده صدای آرامش در کانادا

وجود روانشناس ایرانی برای مشاوره خانواده در کانادا

علت تأکید ما بر انتخاب مشاور ایرانی برای مشاوره خانواده در کانادا این است که روانشناس ایرانی با فرهنگ افراد و خانواده‌های ایرانی آشنایی بیشتری دارد و می‌تواند کمک بیشتری به شما در زمینه‌های مختلف بکند.

همچنین اگر در حال حاضر به این کشور مهاجرت کرده‌اید و قصد دارید تا در زمینه‌های مختلف مشاوره بگیرید، می‌توانید از طریق فرم زیر با مشاورین صدای آرامش ساپتک در ارتباط باشید.

البته مشکلات دیگری نظیر کمبود درآمد، عدم آشنایی با فرهنگ کشور کانادا، احساس تنهایی و غربت و… وجود دارد که تمامی این مشکلات قابل درک هستند. اما نگران نباشید! همیشه برای حل این مشکلات راهکار وجود دارد. مجموعه صدای آرامش ساپتک با استفاده از مشاوران باتجربه و دلسوز، بصورت آنلاین با شما بطور مداوم در ارتباط هستند. مشاوره خانواده در کانادا می‌تواند به رشد و موفقیت شما در این کشور کمک کند.

 

مشاوره آنلاین با متخصصین روانشناسی

شبنم همایون راد

مشاوره آنلاین با متخصصین روانشناسی

شبنم همایون راد

مشاوره خانواده تورنتو

همانطور که می‌دانید، کانادا کشوری مهاجرت‌پذیر با شرایط آسان نسبت به سایر کشورها است از همین رو تعداد ایرانیان خارج از کشور در کانادا نزدیک به 500 هزار نفر تا سال 2021 برآورد شده است. تورنتو نیز یکی از اصلی‌ترین و بهترین شهرهای کانادا محسوب می‌شود و تعداد قابل توجهی از مهاجران ایرانی در این شهر اقامت دارند.

قطعا زندگی در تورنتو که یکی از بهترین شهر‌های کانادا به حساب می‌آید جذاب است! اما به هر حال زندگی در این شهر چالش‌ها و سختی هایی را به همراه دارد که عملا ممکن است تنهایی و بدون دریافت مشورت از مشاوران باتجربه به مشکل بخورید. مثلا هزینه بالای مسکن و آب و غذا یکی از چالش‌های زندگی در تورنتو است. یا پیدا کردن شغل پردرآمد مهم‌ترین مسئله برای بقا در تورنتو به حساب می‌آید و با توجه به وجود رقابت با افراد متخصص و کاربلد در این شهر، قطعا مشاوره خانواده تورنتو به شما کمک خواهد تا با این چالش‌ها راحت‌تر کنار بیایید.

اما داشتن یک زندگی ایده‌آل در تورنتو، نیازمند دریافت مشاوره و بهره‌وری از روانشناس ایرانی در تورنتو است. خوشبختانه مشاوران ایرانی صدای آرامش ساپتک با ارائه 22 دقیقه مشاوره آنلاین و رایگان پیرامون مشکلات و موانع شما در این شهر، شما را راهنمایی می‌کنند.

عمده ترین مشکلاتی که مشاوران صدای آرامش، آن‌ها را مرتفع می‌کنند چیست؟

در پایین همین صفحه، عمده ترین مشکلات مهاجرین بررسی شده است که پیشنهاد می‌کنیم این بخش را مطالعه کنید. اما طبق آمار، بیشترین مشکلاتی که مراجعه‌کنندگان با آن مواجه شدند، موارد زیر است:

احساس تنهایی

اولین و عمده‌ترین مشکل افراد مهاجر، احساس تنهایی و افسردگی است. ممکن است برخی از مراجعه‌کنندگان بدون خانواده و تنهایی مهاجرت کرده باشند و در کشور جدید نتوانند با اطرافیان ارتباط خوبی برقرار کنند. همچنین دوری از خانواده و دوستان باعث ایجاد افسردگی در این افراد می‌شود.

خوشبختانه با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعددی که مشاوران صدای آرامش ساپتک با این افراد داشتند، با ارائه راهکارهای مختلف با توجه به نوع شخصیت این افراد، این مشکل را حل و تا حدود زیادی کاهش دادند.

احساس غربت

از دیگر مشکلات عمده میان مهاجران، احساس غربت است. علت ایجاد احساس غربت میان آنان می‌تواند دوری از دوستان، عدم آشنایی کامل با فرهنگ کشور جدید، ناسازگاری با محیط جدید و… اشاره کرد. 

به یاد داشته باشید که درصورت توجه نکردن به احساس غربت و درمان آن، باعث کاهش انگیزه شما در کشور جدید شده و مشکلات دیگری را رقم می‌زند. با مشاوره 22 دقیقه‌ای رایگان صدای آرامش ساپتک، مشکلات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید تا در کنار شما بتوانند این مشکل را حل کنند.

اصلی‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات افراد خارج از کشور چیست؟

هنگامی که مهاجرت می‌کنید طبیعتا با مشکلاتی روبرو می‌شوید که ممکن است مقابله با آن‌ها کمی سخت باشد. از اصلی ترین مشکلات ایرانیان خارج از کشور می توان به احساس تنهایی، غربت،مشکلات مالی، اختلافات فرهنگی، تعارضات زناشویی، مشکلات فرزندان، افسردگی و نگرانی از آینده اشاره کرد. چنین مشکلاتی حتما نیاز به کمک و دریافت مشاوره از یک فرد متخصص است. با هم به بررسی برخی از این مشکلات می‌پردازیم:

تنهایی و احساس غربت

برای بسیاری از افراد دوری از خانواده اغلب با احساساتی از قبیل تنهایی و دلتنگی همراه بوده که گاه شرایط زندگی را در کشور جدید دشوار می‌‌سازد، تنهایی یعنی فقدان ارتباطات معنی‌دار و ارزشمند با دیگران و احساس غربت یعنی عدم تعلق به جامعه یا محیط اطراف، این دو احساس می‌توانند منجر به افسردگی، اضطراب، کاهش اعتماد به نفس و کیفیت زندگی شوند .

عدم تطابق فرهنگی

اختلافات فرهنگی تفاوت‌هایی است که بین ایرانیان خارج از کشور با گروه‌هایی از زمینه‌های مختلف فرهنگی وجود دارد. این تفاوت‌ها می‌توانند در زبان، ارزش‌ها، باورها، رفتارها، سنت‌ها، آداب و رسوم، هنر، موسیقی، پوشش در کشورهای دیگر نمایان شوند

مشکلات رایج ایرانیان خارج از کشور

مدیریت امور مالی

به محض اینکه شما به کشور دیگری مهاجرت می‌کنید، در اولین قدم باید هزینه‌های خود را کنترل کنید. آشنایی با محیط محل جدید زندگی، هزینه‌های خوراک، پوشاک و یا حتی مسکن باید حتما بررسی و کنترل شود تا به نوعی با شیوه هزینه‌های روزانه در آن کشور آشنا شوید.

مشکلات روحی

مشکل بعدی که ممکن است شما در ابتدا با آن برخورد کنید، مشکلات روحی دوری از وطن، خانواده، دوستان و حس غربت است. البته ممکن است شما در اوایل روزهای مهاجرت با این موضوع کمی کنار بیایید اما در بلند مدت طبیعتا به یک هم صحبت یا مشاور برای ایرانیان خارج از کشور نیاز پیدا می‌کنید. به این دلیل که مشاور کاملا با شرایط محیط و فرهنگ آن کشور آشنا است و همین مسئله کمک بزرگی به شما می‌کند.

انجام امور روزمره

هنگامی که در ایران حضور داشتید را بخاطر بیاورید! به احتمال زیاد شما یا با خانواده زندگی می‌کردید و یا در کل مسئولیت بعضی از امور روزمره را به عهده شخص دیگری می‌گذاشتید و در واقع تنها نبودید. اما در کشوری دیگر شما به عنوان یک فرد مهاجر هستید و قضیه کاملا فرق می‌کند. شما به عنوان یک شخص مهاجر در قبال تمام امور روزمره خود مسئول هستید؛ چه این امور را به خوبی انجام دهید یا ندهید. البته شما با کمک مشاور می‌توانید مشکلات خود را در میان بگذارید تا راه حل هایی برای این مشکل پیدا و رفع شود.

آیا مشاوره آنلاین تأثیرگذار است؟

آیا مشاوره آنلاین تأثیرگذار است؟

شاید از خود بپرسید که آیا مشاوره آنلاین به اندازه مشاوره حضوری تاثیرگذار است؟ قطعا شما به صورت حضوری می‌توانید نتیجه بهتری را از جلسات مشاوره دریافت کنید اما از طرفی استفاده از مشاوره آنلاین برای شما از لحاظ هزینه، رفت‌و‌آمد و زمان مقرون به صرفه‌تر است.

شما با مشاوره آنلاین می‌توانید در هرکجای دنیا که هستید، از طریق جلسات مشاوره آنلاین مشکلات و چالش‌های خود را برطرف کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق مشاوره روانشناسی خارج از کشور، جلسات مشاوره خود را شروع کنید که هموطن و هم‌زبان شما است و از لحاظ فرهنگی شرایط یکسانی را دارید.

تطابق فرهنگی در مشاوره به ایرانیان خارج از کشور

هنگام انتخاب روانشناس، باید به این نکته توجه داشته باشید که آشنایی درمانگر با پیشینه فرهنگی شما، می‌تواند مراحل درمانی شما را بسیار جلو بیندازد. زمانی که درمانگر، با فرهنگ، عادات، رسوم و روحیات شما آشنا باشد، درک اتفاقات و انتخاب‌های شما برای ایشان راحت‌تر می‌شود و همچنین به دلیل آشنا بودن با مسائل، می‌تواند راهکارهای سازنده‌تری را به شما ارائه دهد.

اگر از جامعه می‌ترسید و نمی‌توانید در اجتماع باشید، پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله نشانه‌های اضطراب اجتماعی را مطالعه بفرمایید..

صرفه جویی در زمان

یکی از مزیت‌های مشاوره آنلاین خارج از کشور عدم نیاز به حضور فیزیکی مراجع و درمانگر و در نتیجه صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد می‌باشد. علاوه بر آن در مشاوره آنلاین روانشناسی شما محدود به زمان و مکان خاصی نبوده و می‌توانید در هر مکانی که به وب دسترسی داشتید ارتباط خود را با تراپیست خود به صورت آنلاین برقرار کنید.

مشاوره خانواده برای ایرانیان خارج از کشور به صورت آنلاین می‌تواند علاوه‌بر مزیت‌های بالا، به صرف‌جویی در زمان با ارزش ما کمک کند. شما ‌می‌توانید در منزل، محل کار و دانشگاه خود و در زمان مناسب جلسه مشاوره خود را آغاز کنید.

نتیجه‌گیری

ممکن است برای هرکسی در مهاجرت به یک کشور دیگر، چالش‌هایی پیش بیاید و اگر به سراغ مقابله با این چالش‌ها نرویم، دچار افسردگی یا ناامیدی شویم. در این مقاله مزیت‌های مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور را شرح دادیم و همچنین گفتیم که چرا یک فرد مهاجر نیاز به مشاوره دارد. امیدواریم با مطالبی که ذکر شد، بتوانید نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.

سؤالات مشاوره ایرانیان خارج از کشور

شما می‌توانید برای دریافت انواع مشاوره خانواده و روانشناسی، مشاوره شغلی، مشاوره تغذیه از طریق فرم‌های داخل صفحات یا تماس با ما در ارتباط باشید.

با توجه به بالا بودن هزینه مشاوره در خارج از کشور، هزینه مشاوره آنلاین بهترین انتخاب برای شماست. هزینه 1 جلسه تراپی 39 تتر، هزینه 3 جلسه 116 تتر می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

در مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور، مواردی مثل موقعیت شغلی، منبع درآمد و تست‌های شخصیت شناسی بررسی می‌شود. سپس با توجه به مشکلاتی که دارید، به شما مشاوره  کامل و تخصصی داده می‌شود.

مشاوره صدای آرامش ساپتک برای مهاجرین به صورت آنلاین و از طریق تماس تلفنی، اسکایپ، گوگل Meet، واتساپ تلگرام و هر راه ارتباطی که مدنظر شماست، انجام خواهد شد.

پرداخت هزینه مشاوره بصورت ارزی و از طریق تتر انجام می‌شود. درصورت تمایل به دریافت مشاوره قبل از شروع جلسات، آدرس کیف پول برای شما ارسال می‌شود تا مراحل پرداخت طی شود.

4 دیدگاه در “مشاوره خانواده ایرانیان خارج از کشور

  1. ستایش گفت:

    سلام من به تازگی برای تحصیل به کشور آلمان اومدم و نیاز به مشاوره با یک روانشناس فارسی زبان دارم، چطور میتونم وقت مشاوره رو رزرو کنم و هزینه ها به چه صورت است؟

  2. شیدا گفت:

    من الان در کشور فرانسه زندگی می‌کنم ولی با همسرم در یک سری مسائل دچار مشکل شدم و نیاز به مشاوره زوج درمانی دارم ، آیا تراپیست‌های مجموعه شما در این مورد می‌تونن راهنماییم کنن؟

  3. فرشاد گفت:

    مشاوره برای ایرانیان خارج راهکار مناسبیه مخصوصا برای افرادی مثل من که به تازگی مهاجرت کردن و با فرهنگ مردم کشور مقصد آشنا نیستن، چطوری می‌تونم در این مورد با یک روانشناس ایرانی مشاوره آنلاین داشته باشم؟

  4. کوروش خشایاری گفت:

    سلام مشاوره آنلاین خوب دارید؟ من کانادا زندگی می کنم می خوام به صورت آنلاین یه مشاور خوب کاربلد ایرانی مشکلمو حل کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

فرم مشاوره خانواده خارج از کشور

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

جنسیت مشاور
نحوه ارتباط*

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*