جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تبدیل متن به ویدیو در نسخه جدید chat gpt

تبدیل-متن-به-ویدیو-با-Chat GPT-

فهرست مطالب

نسخه جدید چت جی پی تی این خبر از طرف مدیر ارشد فناوری مایکروسافت آلمان (CTO) آندریاس براون است که در رویداد AI in Focus – Digital Kickoff در 9 مارس در کنار سایر کارمندان مایکروسافت آلمان روی صحنه ظاهر شد. همه مقامات مایکروسافت در مورد سرمایه گذاری‌های آینده با مدل‌های زبان هوش مصنوعی و درگیر شدن سری GPT OpenAI بحث کردند.

 

نسخه جدی Chat GPT

 

سرمایه گذاری مایکروسافت برای GPT-4

اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهند که OpenAI، که مایکروسافت در آن سرمایه‌گذاری هنگفتی با بیش از 10 میلیارد دلار تعهد کرده است، به پایان توسعه نسخه جدید chat gpt نزدیک می‌شود، ارتقای بعدی در فناوری زیر بنایی که ابزارهای هوش مصنوعی در حال حاضر بسیار محبوب را تامین می‌کند. طبق گفته باوم، OpenAI در هفته آینده GPT-4 را عرضه خواهد کرد، به این معنی که از زمانی که Baum در 9 مارس این نظرات را ارائه کرد، می‌توانیم انتظار نوعی اعلامیه از OpenAI را در این هفته داشته باشیم.
براون گفت: ‘ما هفته آینده نسخه جدید chat gpt را معرفی خواهیم کرد، در آنجا مدل های چند وجهی خواهیم داشت که امکانات کاملاً متفاوتی را ارائه می دهند.

 

4-Chat GPT هوش مصنوعی جدید

اولاً، باید بدانید که Chat GPT و  Bing Chat مایکروسافت ظاهراً از همان زبانی استفاده می کنند که توسط Open AI توسعه یافته است. این مدل زبان GPT-3.5 نامیده می‌شود و اعضای جامعه هوش مصنوعی مدت‌هاست در مورد امکانات GPT-4 بحث می‌کنند. طبق گفته‌های فوربس و نیویورک تایمز، شایعات حاکی از آن است که نسخه جدید chat gpt در حال حاضر آماده انتشار است، حتی برخی افراد می‌گویند که قبلاً در بینگ چت مایکروسافت منتشر شده است اما از دید کاربران پنهان مانده است.

 

Chat-GPT-4

 

با این حال، OpenAI به طور رسمی چیزی را اعلام نکرده است، و این اطلاعیه از Baum اولین باری است که در مورد تاریخ انتشار احتمالی نسخه جدید جی پی تی از سوی مایکروسافت یا OpenAI می شنویم. چه GPT-4 در این هفته منتشر شود یا نه، انتظار می‌رود که مدل زبان ارتقا یافته با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید همراه باشد که قدرت چت بات را چندین برابر افزایش می‌دهد.

 

cha-gpt-4

 

به گفته باوم، GPT-4 به کاربران اجازه می دهد متن را به ویدیو تبدیل کنند، ویژگی که در حال حاضر در متا و هوش مصنوعی گوگل در دسترس است، که هر دو در دسترس عموم نیستند. علاوه بر این، نسخه جدید چت جی پی تی در تولید کدهای کامپیوتری در انواع زبان های مختلف مانند جاوا اسکریپت، پایتون و سی پلاس پلاس بسیار بهتر خواهد بود و سه زبانی که بیشتر در توسعه نرم افزار، توسعه وب و تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می شوند.

 

مقاله پیشنهادی: افزونه های چت جی پی تی

 

تبدیل متن به فیلم چه کاربردی دارد؟

تبدیل متن به فیلم یا متن به ویدیو یک فرآیند است که متن نوشتاری را به صورت گرافیکی و صوتی در قالب ویدیو تبدیل می‌کند. این فرآیند کاربردهای متنوعی دارد، از جمله:

  • تولید محتوای ویدیویی: با تبدیل متن به ویدیو می‌توانید محتوای ویدیویی جذاب و توضیحات واضحی را برای استفاده در وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌های آنلاین ایجاد کنید.

 

متن به ویدیو با GPT4

 

  • آموزش و آموزش الکترونیکی: با استفاده از تبدیل متن به ویدیو، می‌توانید متون آموزشی را به صورت ویدیویی پویا و جذاب ترجمه کنید. این روش می‌تواند به یادگیری بصری و شنیداری کاربران کمک کند و فرایند یادگیری را تسهیل کند.
  • تبلیغات و بازاریابی: تبدیل متن به ویدیو، یک روش قدرتمند برای ایجاد تبلیغات ویدیویی جذاب است. با استفاده از این روش، می‌توانید متن تبلیغاتی خود را به یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب تبدیل کنید که بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب کند.
  • ارائه و گزارش‌ دهی: با تبدیل متن به ویدیو، می‌توانید گزارش‌ها و ارائه‌های خود را بصورت تصویری و جذاب ترتیب دهید. این روش می‌تواند ارتباط بین مخاطبان را تقویت کند و مفاهیم را به طور بهتری به آن‌ها منتقل کند.
  • ساخت موشن گرافیک و انیمیشن: با تبدیل متن به ویدیو، می‌توانید موشن گرافیک و انیمیشن‌های جذاب و تاثیرگذار ایجاد کنید. از طریق استفاده از تصاویر متحرک، افکت‌های ویژه و صداها، می‌توانید مفهوم و محتوای متنی را به صورت گرافیکی و زیبا به تصویر بکشید.

 

 

با استفاده از این فرآیند، می‌توانید متن خود را به یک ویدیوی بصری و دیداری تبدیل کنید که می‌تواند جذابیت و جذبه بیشتری به محتوای شما ببخشد. همچنین، این روش می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌ها و پیام خود را به صورت قابل فهم و جذاب به مخاطبانتان منتقل کنید.

 

نتیجه گیری

در حال حاضر Chat GPT قادر به تولید ویدیو نمی‌باشد. Chat GPT یک مدل زبانی است که براساس متن ورودی پاسخ‌های متنی تولید می‌کند. امیدواریم در آینده این ویژگی به چت جی پی تی اضافه شود و در اختیار عموم قرار گیرد.

دانلود PDF مقاله

 

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*