جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت موسسه خیریه و نیکوکاری

طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

فهرست مطالب

طراحی سایت موسسه خیریه و نیکوکاری مزایا و محاسنی دارد که در پیش برد اهداف کلی موسسه موثر می‌باشد.از جمله مزایا می‌توان به شرح فعالیت‌ها در سایت پرداخت باتوجه به محدود شدن شبکه‌های اجتماعی در ایران می‌توانید کلیه اطلاع رسانی‌ها، فیلم‌ها و عکس‌ها را از طریق را از طریق وب‌سایت رسمی خیریه به اطلاع عموم برسانید. همچنین می‌توانید موسسین و هیئت مدیره مجموعه را در صفحه درباره ما معرفی نمایید.

در بخش دیگر سایت می‌توانید فرم ثبت نام و فرم استخدام درج نمایید. در بخش فروشگاهی سایت می‌توانید بازارچه خیریه راه اندازی کنید. طراحی سایت موسسه خیریه یا ساخت سایت نیکوکاری شاید در ظاهر امر ساده به نظر بیاید. البته طبیعی است زیرا در چنین طراحی سایتی، هدف تنها مطرح شدن به منظور جمع آوری کمک‌های بیشتر یا تشویق سایرین به شرکت در کارهای عام‌المنفعه و کمپین‌های خودجوش است. صفر تا صد طراحی سایت موسسات خیریه نیکوکاری از تیم ساپتک ایرانیان بخواهید.

سایت موسسات خیریه و نیکوکاری چیست؟

سایت‌های خیریه و نیکوکاری، سایت‌هایی هستند که به منظور کمک به نیازمندان و افرادی که در شرایط سختی قرار دارند، تاسیس شده‌اند. این سایت‌ها از مردم درخواست کمک‌های مالی و غیرمالی می‌کنند تا بتوانند به افراد نیازمند کمک کنند. برخی از سایت‌های خیریه، به صورت مستقیم از مردم درخواست کمک می‌کنند، در حالی که بعضی دیگر از طریق فروش اقلام یا خدمات، به نیازمندان کمک می‌کنند. همچنین بسیاری از این سایت‌ها، در جهت پرداخت هزینه‌های درمانی، تحصیلی، رفع نیازهای مسکن و مواردی از این دست فعالیت می‌کنند.

سایت موسسات خیریه و نیکوکاری چیست

سایت موسسات خیریه و نیکوکاری، یک وب‌سایت است که اطلاعات مربوط به موسسات خیریه و نیکوکاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سایت شامل لیست موسسات خیریه، فعالیت‌ها، پروژه‌ها، نحوه حمایت و کمک به آن‌ها و سایر اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خیریه است. با استفاده از این سایت، کاربران می‌توانند به راحتی با موسسات خیریه تماس بگیرند و در پروژه‌ها و فعالیت‌های آن‌ها شرکت کنند.

مراحل طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

تیم طراحی سایتی که انتخاب می‌کنید، حتی در طراحی سایت‌های خیریه و نیکوکاری نیز موثر است. زیرا شما در چنین سایتی به ابزارهای قدرتمندی نیاز دارید تا بتوانید از طریق آن‌ها بازدیدهای بیشتری جذب نموده و فعالیت‌های خیریه خود را گسترش دهید.
اصل اول و مهم‌ترین عامل در نحوه طراحی سایت‌های خیریه و نیکوکاری، مخاطبان متفاوت آن هستند. از خیرین بزرگ گرفته تا مردم عادی که کمک‌هایی در حد توانشان به چنین کمپین‌ها و فعالیت‌هایی می‌کنند، بنابراین باید خدمات متفاوتی در مقایسه با سایر سایت‌ها ارائه شود.

مراحل طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری
  1. مشخص کردن هدف: قبل از هر چیز، باید هدف خود از ایجاد سایت برای موسسات خیریه و نیکوکاری را مشخص کنید. آیا قصد دارید تبلیغات کمک‌های مالی خود را در سایت بارگذاری کنید؟ آیا قصد دارید کار خیری را که می‌خواهید انجام دهید، کاربران در سایت ببینند و مستقیماً کمک‌های خود را ارائه دهند؟ تعیین هدف، شروعی بهتر برای شما است.
  2. بازاریابی و برنامه‌ریزی: در این مرحله باید به بازاریابی و برنامه‌ریزی پرداخته و شروع به شناخت بهتر علایق کاربران سایت خود کنید تا با برنامه‌ریزی دقیق، یک سایت موفق را راه‌ اندازی کنید.
  3. بهینه‌سازی: در این مرحله تمام محتواهای سایت خود را بهینه کنید، مطمئن شوید که فرآیند بارگذاری هر صفحه به‌طور مناسب صورت می‌گیرد و کاربران دسترسی به سایت خود را با تمام دستگاه‌ها و شبکه‌ها دارند.
  4. آزمون: پس از تکمیل طراحی سایت یا اگر طراحی آن را به یک تیم طراحی سایت داده‌اید، باید آن را با استفاده از مرورگرهای متفاوت آزمایش کرده و تمام نقشه‌های جدول‌بندی، ارتفاع و فضای اطلاعات را بررسی کنید و ایرادات را برطرف کیند.
  5. به‌روزرسانی و نظارت: پس از پایان همه‌ی مراحل و طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری خود، می‌بایست به به‌روزرسانی سایت خود که همراه با پیوند‌های مختلف است، بپردازید. اما در همین مرحله باید یک تیم نظارت حرفه‌ای که مشکلات و خرابی‌های حاد را بررسی و حل کند بسپارید. این کار و هم‌چنین طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری خود را، می‌توانید به تیم ساپتک ایرانیان اعتماد کنید.

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

اهمیت طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

در موسسات خیریه روزانه اتفاقات و اخبار گوناگونی رخ می‌دهد که تمام نیکوکاران و افراد علاقه‌مند جامعه مایل هستند تا در جریان آن‌ها قرار بگیرند. امروزه دیگر ارائه اطلاعات و اخبار و درخواست‌ها به شیوه سنتی و محدود به جامعه کوچکی از خیرین موسسه، پاسخگوی نیاز موسسات نیست، موسسات نیاز دارند فعالیت‌هایی از قبیل جذب، درخواست، اطلاع رسانی و … را در سطحی گسترده‌تر از نیکوکاران و در عرصه‌های کشوری و یا حتی بین‌المللی انجام دهند.

اهمیت طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

داشتن یک وب‌‌سایت ساده که پلی کوتاه به جهان پیرامون است این امکان را برای موسسات محقق ساخته است و موسسات می‌توانند فعالیت‌های وسیعی از جمله عضوگیری، دریافت کمک‌ها با درگاه‌های بانکی، نظر سنجی، اطلاع رسانی و … را از طریق وب‌سایت به انجام برسانند. همچنین نیکوکاران می‌توانند از طریق وب‌سایت موسسات، کمک‌های خود را پرداخت نمایند ، نظرات و پیشنهادات خود را با آن‌ها در جریان بگذارند، انواع خدمات و سفارشات را از موسسه درخواست نمایند، از کمپین‌ها و پروژه‌های در حال اجرای موسسه آگاهی داشته باشند، از گزارشات دوره‌ای موسسات مطلع گردند و حتی در وب‌سایت موسسه یک صفحه مختص به خود داشته باشند و از دیگر امکاناتی که در حوصله این بحث نمی‌گنجد، بهره ببرند.

کاربرد طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

امروزه وب‌سایت‌ها یکی از پرکاربردترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشند. اگر بخواهیم یک تعریف ساده از وب‌سایت‌ها ارایه کنیم، باید گفت وب‌سایت‌ها ویترینی از هرآنچه ما قصد عرضه آن را داشته باشیم هستند که از طریق آن‌ها می‌توان محتوای دلخواه را با یک کلیک ساده به دنیا مخابره کرد”. به شکلی که این روزها تمامی افراد، شرکت‌ها، صنایع، موسسات، حتی فروشگاه‌ها از مزایای گسترده این ویترین برای پیشبرد اهداف خود بهره برده‌اند. حال بیایید لزوم وجود وب‌سایت برای موسسات را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از کاربردهای وب‌سایت برای موسسات خیریه این است که می‌توان افراد علاقه مند جامعه را از اتفاقات روزانه، اخبار، استخدام و دریافت کمک‌های مردمی و … را در سطحی گسترده آگاه کرد. همچنین نیکوکاران می‌توانند از طریق وب‌سایت موسسات، کمک‌های خود را پرداخت نمایند، نظرات و پیشنهادات خود را با آن‌ها در جریان بگذارند، انواع خدمات و سفارشات را از موسسه درخواست نمایند، از کمپین‌ها و پروژه‌های در دست اقدام موسسه آگاهی داشته باشند، از گزارشات دوره‌ای موسسات مطلع گردند و حتی در وب‌سایت موسسه یک صفحه مختص به خود داشته باشند و از دیگر امکاناتی که در حوصله این بحث نمی گنجد، بهره ببرند.

مقاله پیشنهادی: مراحل ثبت موسسات خیریه و NGO(سَمَن) های مردم

ویژگی‌های طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

درنگاه اول طراحی یک سایت استاندارد یکسری ویژگی‌های مشترک مثل ریسپانسیو، دیزاین جذاب، استفاده از تصاویر با کیفیت، محتوای سئو شده و … دارد. اما طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری علاوه بر ویژگی‌های یک سایت استاندارد، ویژگی‌های دیگری را هم شامل می‌شود که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • مشاهده آخرین خبرها

آخرین اخبار و رویدادها و اطلاع رسانی‌ها را می‌توانید در قسمت آخرین اخبار در سایت اطلاع رسانی کنید .

  • بخش سوالات متداول

در این قسمت می‌توانید سوالات احتمالی، شرایط ثبت نام، شرایط کمک به خیریه را به صورت پیش فرض در این بخش پاسخ دهید .

  • سازگار با نمایش موبایل

در دنیای کنونی بیش از 70 درصد سرچ‌ها از طریق گوشی موبایل می‌باشد که ضرورت طراحی سایت با نمایش مناسب در گوشی موبایل را دارد .

ویژگی‌های طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری
  • ایجاد فرم ثبت نام در سایت

شما می‌توانید در این بخش تمامی ثبت نام‌های افراد تحت پوشش را از طریق این فرم انجام دهید، همچنین می‌توانید فرم استخدام را نیز از این بخش فعال نمایید.

  • ایجاد بازارچه خیریه

در این بخش می‌توانید به صورت دائمی محصولاتی از خودتان یا افراد تحت پوشش به فروش برسانید.

  • امکان ثبت نظرات و پیشنهادات

در تمامی صفحات سایت می‌توانید بخش نظرات و پیشنهادات را برای مخاطبین خود فعال نموده، تا همواره بتوانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

سایت‌های مشابه طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

سایت‌هایی هستند که در زمینه‌ی خیریه و نیکوکاری فعالیت دارند و از عملکرد، اخبار، رویدادها، نحوه‌ی کمک رسانی و… موسسه یا خیریه خود این نوع اطلاعات را در وب‌سایت قرار می‌دهند. در این بخش به بررسی دوتا از آن‌ها که بصورت رسمی فعالیت دارند می‌پردازیم.

انجمن کودکان مهر هستی

انجمن کودکان مهر هستی در سال 1382 توسط دوستانی نیکوکار تاسیس گردید. آن‌ها مجوز خود را به شماره 26068 از وزارت کشور تحت عنوان سازمان مردم نهاد غیر دولتی NGO دریافت و نزد اداره ثبت شرکت‌ها به شماره 11602/83/8/1 به ثبت رسیده است. این انجمن خیریه با هدف حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست تشکیل شده و از طریق سازمان بهزیستی، مدارس و … کودکان بی سرپرست را شناسایی و مورد حمایت قرار می‌دهد.
در حال حاضر تعداد خانواده‌های تحت پوشش انجمن به ۳۰۰ خانواده و حدود ۵۰۰ کودک افزایش یافته است. کودکان در شهرهای تهران، کرج، اسلامشهر، شهر قدس و دیگر نقاط کشور تحت پوشش بوده و ماهانه صرف نظر از کمک‌های نقدی و غیر نقدی، وضعیت سلامت جسمی و محیطی خانواده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مؤسسه خیریه حضرت فاطمه الزهرا

انجمن کودکان مهر هستی در سال 1382 توسط دوستانی نیکوکار تاسیس گردید. مجوز خود را به شماره 26068 از وزارت کشور تحت عنوان سازمان مردم نهاد غیر دولتی NGO دریافت و نزد اداره ثبت شرکت‌ها به شماره 11602/83/8/1 به ثبت رسیده است. این انجمن خیریه با هدف حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست تشکیل شده و از طریق سازمان بهزیستی، مدارس و… کودکان بی سرپرست را شناسایی و مورد حمایت قرار می‌دهد. در حال حاضر تعداد خانواده‌های تحت پوشش انجمن به ۳۰۰ خانواده و حدود ۵۰۰ کودک افزایش یافته است. کودکان در شهرهای تهران، کرج، اسلامشهر، شهر قدس و دیگر نقاط کشور تحت پوشش بوده و ماهانه صرف نظر از کمک‌های نقدی و غیر نقدی، وضعیت سلامت جسمی و محیطی خانواده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لیست قیمت طراحی سایت خیریه

طراحی سایت خیریه اقتصادی

14,000,000 تومان
  • ثبت دامنه ir.
  • هاست حرفه‌ای
  • قالب شخصی
  • طراحی صفحه اصلی به همراه تولید محتوا
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی صفحات داخلی ( 10 صفحه )
  • ایجاد رنگ سازمانی
  • فول ریسپانسیو ( سازگار با نمایش در موبایل ، تبلت و دسکتاپ )
  • ایجاد فرم ثبت نام در سایت
  • بخش سوالات متداول
  • ایجاد بخش اخبار و فعالیت ها
  • اتصال سایت به شبکه های اجتماعی
  • ایجاد بخش گالری تصاویر
  • ایجاد دکمه تماس با ما در تمامی صفحات
  • امکان دسته بندی نامحدود
  • افزودن مدیر با سطح دسترسی
  • ثبت دامنه در گوگل
  • امکان ثبت نام در سایت با شماره تماس
  • نصب پلاگین های مرتبط
  • ایجاد سئو بیس در سایت
  • اجرای پروتکل SSL
  • پنل ارسال پیامک
  • پشتیبانی یکساله

طراحی سایت خیریه حرفه‌ای

18,000,000 تومان
  • ثبت دامنه ir.
  • هاست حرفه‌ای
  • قالب شخصی
  • طراحی صفحه اصلی به همراه تولید محتوا
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی صفحات داخلی ( 10 صفحه )
  • ایجاد رنگ سازمانی
  • فول ریسپانسیو ( سازگار با نمایش در موبایل ، تبلت و دسکتاپ )
  • ایجاد فرم ثبت نام در سایت
  • بخش سوالات متداول
  • ایجاد بخش اخبار و فعالیت ها
  • اتصال سایت به شبکه های اجتماعی
  • ایجاد بخش گالری تصاویر
  • ایجاد دکمه تماس با ما در تمامی صفحات
  • امکان دسته بندی نامحدود
  • افزودن مدیر با سطح دسترسی
  • ثبت دامنه در گوگل
  • امکان ثبت نام در سایت با شماره تماس
  • نصب پلاگین های مرتبط
  • ایجاد سئو بیس در سایت
  • اجرای پروتکل SSL
  • پنل ارسال پیامک
  • پشتیبانی یکساله

عوامل موثر در طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

عوامل مهم و تاثیرگذاری وجود دارند که موجب موفقیت یک وب‌سایت می‌شود که سایت‌های خیریه و نیکوکاری هم از آن مستثنی نیستند. در ادامه به توضیح مهم‌ترین عوامل می‌پردازیم.

  • سرعت لود: سرعت لود و بارگذاری صفحات یکی از مهم‌ترین عواملی است که با توجه به تعدد تصاویر، بنرها و جلوه‌های گرافیکی در سایت‌های خیریه، بسیار مهم است.
  • ریسپانسیو: همچنین طراحی موبایل فرندلی نیز تاثیر مهمی در حفظ اکثر مخاطبان شما دارد. این یعنی اینکه سایت شما در ابعاد هر دستگاه جستجو کننده به صورت متناسب با اندازه آن دیده شود. گرافیک و زیبایی شناسی سایت نیز بسیار مهم است. زیرا چنین سایت‌هایی بهتر است با جلوه‌های گرافیکی ویژه معرفی شوند تا بتوانند پیام خود را بهتر به دیگران منتقل کنند.
  • ساده بودن: ساده بودن کار با سایت یا همان رابط کاربری نیز اهمیت ویژه ای دارد. زیرا در میان مخاطبان شما، افراد مسن پیدا می‌شوند که به درستی کار با پیچیدگی‌ها را بلد نیستند. بنابراین بهتر است رابط کاربری بسیار ساده باشد. البته این سادگی به معنای ضعف گرافیکی و عدم استفاده از قالب‌های زیبای گرافیکی نیست.
  • وبلاگ: برای موسسات خیریه همانند یک جاذب عمل می‌کند. با افزایش بازدیدهای سایت‌های خیریه، آن‌ها می‌توانند مخاطبان را به پیج‌های شناسایی تحت پوشش‌ها یا پرداخت امن ببرند.
  • پروژه‌ها: پروژه‌ها و حرکت‌های خیریه‌ای که در قالب موسسه انجام داده اید را باید به صورت مشروح با ارائه آمار دقیق از حجم پوشش‌ها و کمک‌ها در صفحات فعالیت‌ها و پروژه‌های موسسه بیاورید. همچنین در این صفحه می‌توانید به معرفی کامل مددجویان تحت پوشش یا افراد در لیست انتظار بپردازید.
  • سئو سایت: سئو سایت خیریه در حال ارائه خدمات رسانی به بخش از هر جامعه‌ای هستند که به صورت ویژه نیاز به کمک افراد خیر دارند، می‌تواند به هر چه بیشتر شناخته شدن خیریه و جذب منابع مادی و غیرمادی برای افزایش توان خدمات رسانی موسسه کمک نماید.

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

راهکارهای بهبود سئو سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

برای سئو سایت موسسات خیریه نیز مثل باقی سایت‌ها راهکارهایی وجود دارد، اما در سایت‌های خیریه برخی راهکارهای اضافه نیز وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توانید سایت موسسات خیریه و نیکوکاری خود را بهینه سازی کنید. در ادامه یه این راهکارها اشاره می‌کنیم.

استفاده از کلمات کلیدی: استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با موسسه در محتوای وب‌سایت و اطمینان از اینکه کلمات کلیدی اصلی در عناوین صفحات و شرح تصاویر استفاده شده‌ باشند.

بهبود سرعت بارگیری صفحات: بهبود سرعت بارگیری صفحات یعنی سرعت لود شدن وب‌سایت شما با فشرده سازی تصاویر داخل سایت و حذف کدهای اضافی کاهش یابد که این کارها باعث بهبود سئو هم می‌شود.

بررسی و بهبود لینک‌سازی داخلی: در صورت داشتن محتوای وب‌سایت بر روی صفحات متعدد، راهکار خوبی برای بهبود سئو وب‌سایت به نظر می‌رسد که در آن لینک‌های داخلی به گونه‌ای طراحی شده باشند که بتوان به سادگی و با سرعت بیشتری به صفحات دیگر دسترسی داشته باشد.

راهکارهای بهبود سئو سایت موسسات خیریه و نیکوکاری

بهبود ساختار وب‌سایت: در ساختار وب‌سایت موسسات خیریه و نیکوکاری، نیاز است که به طریقی طراحی شود که جستجوگرها دسترسی آسانی به محتوای سایت داشته باشند و کاربر اطلاعات خود را بهتر پیدا کند.

بهبود عنوان نوسی و تولید محتوا: بهتر است عنوان و توضیحی را برای وب‌سایت انتخاب کنید که بتوان به راحتی درک نمود که وب‌سایت شما چه فعالیت‌هایی انجام می‌دهد و به چه چیز‌هایی اختصاص داده شده است.

مشخص کردن هدف: شما برای شروع طراحی سایت خیریه، ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید.

محتوا و طراحی: شما باید محتوایی متناسب با هدف خود برای سایت خود طراحی کنید.

توجه به دسترسی‌پذیری و کاربری: یکی از مهمترین عواملی که باید در طراحی سایت خیریه و نیکوکاری به آن توجه کنید، دسترسی‌پذیری و کاربری است.

مشاهده معظلات: شما می‌توانید از روی نقشه سایت استان مورد نظر خود را انتخاب کنید و معضلات مربوط به استان مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

امکان ثبت پویش‌ها: شما می‌توانید پویش‌های مورد نظر خود را در دسته بندی‌های مورد نظر ثبت و مدیریت نمایید

ثبت فرم نظارت مردمی: شما می‌توانید فرم نظارت مردمی منحصر به فرد خود را ثبت کنید و از امکانات این بخش استفاده نمایید.

سیستم تیکت حرفه‌ای: یکی دیگر از قابلیت‌های سایت خیریه تابان شهر سیستم تیکت حرفه آن است که کاربر می‌تواند تمامی سوالات و موارد خود را از طریق این سیستم به بخش مورد نظر در میان بگذارند تا کارشناسان راهنمایی لازم را در این زمینه انجام دهند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا درباره‌ی طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری اطلاعات پایه‌ای را در اختیار شما بگذاریم. همچنین راهکارهایی را به شما ارائه دادیم تا اگر قصد طراحی سایت موسسات خیریه و نیکوکاری را دارید بتوانید بهتر و راحت‌تر این سایت را بالا بیارید. امیدواریم اطلاعاتی که به شما ارائه کردیم برای شما مفید باشد.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم تماس طراحی سایت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*