جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت خبری

طراحی-وب-سایت-خبری

فهرست مطالب

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نوع خبر رسانی‌ در دنیا تغیر کرده و این امر باعث راحتی کاربران شده تا خیلی آسان با دسترسی به اینترنت، از آخرین اخبار روز دنیا مطلع شوند. طراحی سایت خبری به عنوان یک سایت حرفه‌ای خبری، باید بر اساس استانداردهای طراحی وب، محتوا و نیازهای کاربران طراحی شود.

 

طراحی-سایت-خبری

 

ویژگی‌های سایت خبری

سایت‌های خبری ویژگی‌های مختلفی که دارند، موضوعات متنوع زیادی را اطلاع رسانی می‌کنند، طبق آمارهای بدست آمده ورودی و کلیک خوردن صفحات وب در سایت‌های خبری به نسبت سایت‌های دیگر تعداد بیشتری داشته و فرصت خوبی را برای طراحی چنین سایت‌هایی فراهم کرده است. امروز قصد داریم پیشنهاد یک طراحی سایت خبری را در مرحله‌ی اول مورد برسی قرار دهیم تا در صورت نیاز همراه علاقه مندان به این حوزه باشیم.

 

ویژگی‌های سایت خبری خوب

  • صداقت داشته باشید: یک سایت خبری خوب، باید اخبار موثق و قابل اطمینان از خود ارائه دهد تا کاربران هم اعتماد بیشتری به وبسایت آن‌ها داشته و همیشه پیگیر اخبار از طریق وبسایت شما باشد. این در درازمدت بر اعتبار شما و حتی افزایش درآمدتان تاثیر مستقیم می‌گذارد.
  • شلوغ نبودن فضای سایت: اگر برخی از سایت های معروف و پربازدید را نگاه کرده باشید، متوجه فضای شلوغ و غیر خالی این سایت ها می‌شوید، در طراحی سایت خبری باید فضای خالی هم در نظر گرفته شود.
  • دسته‌بندی های مناسب: باید تمام مقالات در دسته‌بندی مناسب همان مقاله قرار بگیرند.
  • کد رنگی مناسب: باید ترجیحا در طراحی سایت، از 1 یا نهایتا 2 کد رنگی استفاده شود.

 

ویژگی‌های سایت خبری

نمونه سایت خبری

سایت خبری تجارت نیوز یک مثال موفق از نمونه سایت خبری می‌باشد. این سایت در حوزه خبر اقتصادی، قیمت لحظه‌ای سکه، دلار، طلا و قیمت خودرو فعالیت می‌کند. حال نوبت شماست که خودی نشان دهید! در هر زمینه و حوزه ای که احساس می‌کنید توانایی ارائه اخبار و محتوای قوی دارید، هرچه زودتر دست بکار شوید و به فکر راه اندازی وبسایت خبری باشید. در ادامه بطور کامل به ویژگی های سایت خبری خوب، مراحل طراحی سایت خبری و برخی دیگر از فاکتور های مهم در این زمینه اشاره می‌کنیم.

 

طراحی سایت خبری

 

طراحی سایت خبری با وردپرس

طراحی سایت خبری با وردپرس نسبت به بقیه طراحی‌های اختصاصی وقت و هزینه کمتری دارد. از دیگر مزیت‌های طراحی سایت خبری با وردپرس، میتوان به امکان مدیریت محتوای آسان آن اشاره کرد. البته این موضوع فقط برای محتواگذاری متنی و عکس صدق می‌کند! اما بطور کلی از روش‌های مناسب طراحی سایت خبری می‌باشد. همچنین اگر دنبال یک راه حل آسان برای طراحی سایت می‌گردید می‌توانید از پکیج انفجاری ساپتک استفاده کنید که رشد انفجاری در کسب و کار شما ایجاد می‌کند. برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه مشاوره رایگان انفجاری کلیک کنید.

 

مشاوره انفجاری ساپتک

22 دقیقه رایگان مهمان ما باشید!

برای مشاوره رایگان کسب و کار فرم زیر را تکمیل نمایید تا از خدمات مشاوره رایگان ساپتک ایرانیان بهره‌مند شوید.

 

کسب درآمد از سایت خبری

وب‌سایت خبری راه اندازی کنید و پول زیاد دربیاورید!

عمده ترین و متداول ترین روش کسب درآمد از سایت خبری، فروش فضای تبلیغاتی است، شما می‌توانید در قسمت‌های مختلف سایت، محلی را برای تبلیغ محصول یا هر برندی را در نظر بگیرید. البته باید در نظر داشته باشید که تعداد تبلیغات زیاد در فضاهای مختلف سایت، باعث خستگی کاربر و در نتیجه خروج کاربر از سایت شما می‌باشد.

یکی دیگر از روش های مناسب برای کسب درآمد از سایت خبری، تولید محتوا و انتشار مقالات مرتبط با آن محصول یا همان رپورتاژ آگهی می‌باشد. فرض کنید که می‌خواهید یک محصول گیاهی از یک سایت و برند دیگری را تبلیغ کنید. بنابراین شما باید درباره این محصول محتوا تولید کنید و برندِ آن محصول را معرفی کنید، به صفحات آن وبسایت لینک بدهید تا کاربر برای خرید آن اقدام کند.

 

تعرفه طراحی وبسایت خبری

 

مقاله پیشنهادی: طراحی وبسایت فروشگاهی

 

هزینه طراحی سایت خبری

هزینه طراحی سایت خبری با توجه به اختصاصی بودن یا نبودن سایت، کد نویسی، یا طراحی سایت خبری با وردپرس بستگی دارد. همچنین به عواملی مثل نوع دیزاین، حجم مقالات و مطالب و… بستگی دارد. اما بطور کلی برای اطلاعات بیشتر و هزینه دقیق طراحی سایت خبری بر روی دکمه دریافت تماس و مشاوره کلیک کنید.

 

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

دانلود PDF مقاله

 

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم تماس طراحی سایت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*