جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آموزش رایگان طراحی سایت شرکتی

آموزش رایگان طراحی سایت شرکتی

فهرست مطالب

طراحی یک وب‌سایت شرکتی، یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی است که شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند، می‌توانند از آن بهره بگیرند. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، بیشتر کسب و کارهای ایران و دنیا مجازی شده‌اند. در این دنیای دیجیتال، طراحی وب سایت شرکتی، جزئی از هویت شرکت شماست و به خوانندگان یک پنجره برای برقراری ارتباط با شرکت شما ارائه می‌دهد. در این مقاله، با آموزش رایگان طراحی سایت شرکتی همراه ما باشید.

نکات لازم برای طراحی سایت شرکتی

شاید برای شما سوال باشد که برای آموزش طراحی سایت شرکتی باید از کجا شروع کرد؟ ابتدا برای طراحی سایت شرکتی لازم است به یک سری نکات توجه کرد تا بتوانید یک سایت استاندارد و پربازده را طراحی کنید.

نکات لازم برای طراحی سایت

  • رعایت کردن امنیت وب‌سایت
  • نکات گرافیک در طراحی وب‌سایت
  • نکات سئو در طراحی سایت
  • منوی مناسب انتخاب کنید
  • داشتن اکانت در شبکه‌های اجتماعی
  • پشتیبانی مداوم از وب‌سایت
  • به‌روزرسانی منظم وب‌سایت
  • داشتن دامنه مناسب

در این بخش از آموزش رایگان طراحی سایت شرکتی، قصد داریم شما را با گام‌های طراحی وب‌سایت شرکتی شامل مراحلی مانند برنامه‌ریزی، طراحی، توسعه و بهبود محتوا آشنا کنیم. برای شروع به طراحی وب‌سایت شرکتی، باید دانش فنی و زبان‌های تخصصی از قبیل HTML، CSS، JavaScript، PHP، سیستم مدیریت محتوا (CMS) و ویرایشگرهای ویدیویی و تصویری را به درستی مسلط باشید.

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

 10 گام‌ اصلی طراحی سایت شرکتی

شما برای طراحی یک سایت شرکتی 10 گام اصلی پیش رو دارید. در این بخش از آموزش رایگان طراحی سایت شرکتی شما با 10 گام اصلی برای طراحی سایت شرکتی آشنا خواهید شد.

1- انتخاب هدف

پیداکردن هدف، اولین قدم در طراحی سایت است.شما به عنوان کسی که قصد طراحی سایت برای شرکت یا موسسه‌ی خود را دارید، باید بدانید که هدف شما از طراحی این وب‌سایت چیست؟ برای اینکه به جوابتان برسید می‌توانید از خود این سوالات را بپرسید.

انتخاب هدف مهم‌ترین گام برای طراحی سایت

شما انتظار دارید سایت شما چه کاری انجام دهد و چه چیزی به مشتری ارائه دهد؟
هدف از سایت چیست؟ اطلاع‌رسانی، فروش یا تبلیغات؟
آیا سایت باید به وضوح برند را مطرح کند یا بخشی از یک برند بزرگ‌تر است؟
چگونه سایت باید از رقبای خود الهام بگیرد و چطور می‌خواهد رقابت کند؟

2- خرید دامنه و هاست

برای اینکه وب‌سایت شما در دنیای اینترنت شناخته شود، به یک دامنه نیاز خواهید داشت. به نام دامنه خود خوب فکر کنید، چون دیگر قادر به تغییر آن نخواهید بود. دامنه‌ها پسوندهای مختلفی دارند که معمول‌ترین آن‌ها استفاده از دامنه‌ی بین‌المللی com. و یا دامنه‌ی داخلی با پسوند ir. (برای ایران) است. شما برای ثبت دامنه ir. نیاز به دریافت شناسه ایرنیک دارید. اگر هنوز برای سایت خود دامنه نگرفته‌اید نکات زیر به شما کمک می‌کند:

خرید هاست و دامنه

اگر به دنبال طراحی سایت شرکتی هستید بهتر است که نام دامنه سایت با نام شرکت شما همخوانی داشته باشد مثل دیجیکالا ، ساپتک ایرانیان و… اگر هدفتان استفاده از دامنه‌های بین‌المللی است می‌توانید از پسوندهای com ، .net ، .org. استفاده کنید. اگر به دنبال ثبت برند برای شرکت خود هستید و دامنه‌ی com. را به عنوان دامنه‌ی اصلی خریداری کرده‌اید پیشنهاد می‌شود که دامنه ir. را نیز خریداری کنید تا شخص دیگری امکان ثبت آن را نداشته باشد.

اما چگونه دامنه و هاست بخریم؟

ممکن است دامنه‌ای که شما در نظر دارید قبلا توسط شخص یا شرکت دیگری ثبت شده باشد. اما نگران نباشید. چون هنوز میلیون‌ها دامنه آزاد می‌باشد.
برای خرید دامنه سایت های بسیاری وجود دارند، مثل: limoo.host و  iranserver.com و …
علاوه بر دامنه، داشتن هاست برای ذخیره‌سازی اطلاعات وب‌سایت ، ضروری می‌باشد. هاست فضایی روی یک سرور است، که اطلاعات سایت شما روی آن ذخیره می‌شود. بدون داشتن هاست، سایت شما برای دیگران در دسترس نخواهد بود. شما می‌توانید از همان سایتی که دامنه تهیه کردید، هاست هم تهیه کنید یا از سایت دیگری دامنه بخرید و به سایتی که از آن هاست تهیه کردید انتقال دهید.

مقاله پیشنهادی: اصول انتخاب دامنه سایت

3- طراحی یا خرید قالب اصلی سایت

خب حالا دامنه و هاست شما آماده می‌باشد. برای طراحی سایت خود نیاز به یک قالب دارید. می‌توانید قالب‌های مختلف را در وردپرس ببینید و هرکدام مورد نظرتان بود را بخرید و یا اگر دانش طراحی قالب سایت را دارید می‌توانید خودتان قالب سفارشی برای سایت شرکتی خود  را طراحی کنید. قالب‌های آماده می‌توانند کدنویسی شده یا با وردپرس طراحی شده باشند.(شما در این مقاله با نصب و راه اندازی وردپرس نیز آشنا می‌شوید)

طراحی قالب سایت شرکتی

شما می‌توانید قالبی که تهیه کردید را سفارشی سازی کنید و با توجه به نیاز خود قالب را از طریق پنل مدیریت تغییر دهید. می‌توانید منو و زیر منو اضافه  یا حذف کنید، صفحات جدید را اضافه یا صفحاتی که نیاز ندارید را حذف کنید.
اگر به کد نویسی مسلط هستید و به سفارشی سازی‌های بیشتری احتیاج دارید و می‌توانید ماژول HTML را به قالب خود اضافه کنید و با اضافه کردن کدهای CSS و JavaScript ماژول‌های جدیدی برای قالب خود ایجاد نمایید.

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

4- تولید محتوای منحصربه‌فرد

تولید محتوای منحصربه‌فرد و سئوشده و جمع‌آوری تصاویر با کیفیت گامی مهم در مراحل طراحی سایت می‌باشد، مخصوصا اگر قصد فروش محصول را در سایت خود دارید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که مهم‌ترین مطالب سایت را در بالای سایت قرار دهید تا در معرض دید کاربر باشد که نیازی به اسکرول زیاد برای کاربر سایت شما نباشد. در متن‌های خود از تیترها با فونت بزرگ تر و تضاد رنگی با بک گراند استفاده کنید و تلاش کنید متن‌های کوتاه و خوانا برای مخاطبان خود بنویسید.
رعایت نکات زیر نیز می‌تواند به تولید محتوای کمک چشمگیری کند:

تولید محتوای منحصر به فرد

  • تولید محتوای ساده و به دور از پیچیدگی
  • استفاده از تصویر، اینفوگرافیک و ویدیو
  • استفاده ی درست از تیترها در محتوا
  • تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطب
  • تحلیل رقبا برای تولید محتوا
  • استفاده از متن‌های کوتاه

5- طراحی سایت ریسپانسیو

ریسپانسیو بودن سایت

یکی از مهم‌ترین نکات در مراحل طراحی سایت ریسپانسیو بودن سایت شرکتی شما می‌باشد. ممکن است کاربران با دستگاه‌های مختلفی به سایت شما وارد شوند. سایت شما اگر قابلیت اجراشدن با دیوایس‌های مختلف مثل کامپیوتر، موبایل و تبلت نباشد، کاربر بعد از چند ثانیه از سایت شما خارج شده و این کار بازدهی سایت شما را پایین می‌آورد و باعث می‌شود سایت شرکتی شما دیرتر در موتورهای جستجو رتبه بگیرد.
پس در طراحی سایت حتما به ریسپانسیو بودن سایت اهمیت دهید و برای آن وقت بگذارید.

6- سئوی سایت

سئو یکسری اقدامات است که در طول مراحل طراحی سایت باید انجام شود تا سایت را در موتورهای جستجو بهینه کند.
سئوی سایت بسیار حائز اهمیت می‌باشد. زیرا رعایت نکات سئو است که رتبه ی سایت شما را بالا می‌برد و سایت شما را در رتبه ی اول در موتورهای جستجو دیده می‌شود.

سئو سایت

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

برای اینکه بتوانید در نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید و بازدید داشته باشید وب‌سايت شما باید براي موتورهاي جستجو بهينه شود. سئو به عنوان فاکتوری در بازاریابی آنلاین سایت به بهبود عملکرد سایت کمک می‌نماید. بهترين و کم هزينه ترين راه براي جذب مخاطب برای وب‌سايت شما، استفاده از کليک ارگانيک است. کليک ارگانيک يعني بازديدکنندگاني که با کليک برروي لينک وب‌سايت شما در موتورهاي جستجو به وب‌سايت شما وارد شده اند.

7- برندینگ

بهتر است بدانید یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار سایت شرکتی شما برندینگ است. چرا که این برندسازی باعث می‌شود برند شما برای همیشه در ذهن مردم بماند و همیشه مردم به عنوان مثال برای خرید یک محصول به‌طور ناخودآگاه اول نام برند شما به ذهنشان برسد و از سایت شما بازدید کنند.

برندینگ

8- تست سایت

در این مرحله تقریبا سایت شما آماده می‌باشد. فقط باید تمام بخش‌های سایتی که شما ساختید را چک کنید و هر ایرادی بود را برطرف کنید تا در آینده کاربران مشکلی با کارکردن با سایت شرکت شما نداشته باشند. تمام محتوای متنی و بصری و ریسپانسیو بودن سایت را هم چک کنید. در آخر شما می‌توانید سایت خود را راه اندازی کنید.

تست سایت شرکتی

9- راه‌اندازی سایت

راه‌‌اندازی سایت، آخرین و شیرین‌ترین مرحله از مراحل طراحی سایت به شمار می‌رود. اگر سایت شما تمامی تست‌ها را با موفقیت پشت‌سر گذاشته، وقت آن رسیده که سایت خود را راه‌اندازی کنید. این مرحله از مراحل طراحی یک سایت از ابتدا، بخش مورد علاقه هر کسی در مسیر طراحی سایت است؛ چون شما نتیجه‌ی تمام زحمات خود را می‌خواهید به اجرا بگذارید. در ابتدای کار انتظار نداشته باشید که همه چیز عالی باشد؛ حتی بعد از راه‌اندازی سایت هم ممکن‌ است مشکلاتی به وجود بیاید و مجبور به بهبود آن‌ها شوید. می‌توان گفت یک فرآیند طراحی سایت، یک فرآیند دائمی است که همیشه نیاز به بهبود و نگهداری خواهد داشت.

راه‌اندازی سایت شرکتی

10- نگهداری و پشتیبانی از سایت

حتما بعد از اتمام کار و راه‌اندازی سایت شما در آینده با چالش‌هایی در سایت خود مواجه می‌شوید. در این مرحله از طراحی وب‌سایت با بقیه‌ی مراحل کمی متفاوت‌تر و در عین حال مهم می‌باشد. پس از اتمام نهایی طراحی رایگان سایت شرکتی خود، شما می‌بایست هر چند وقت یک‌بار وب‌سایت خود را بروز کنید یا اگر جایی از سایت خراب می‌شود باید مشکل آن را برطرف کنید(به عنوان مثال درست کردن لینک‌های خراب)

نگهداری و پشتیبانی از سایت

ممکن است زمانی که رقابت در حوزه سایت شرکتی شما بالا بگیرد، رقبای شما در رتبه ی بالاتر قرار بگیرند، شما باید همیشه به سئو نیز اهمیت دهید و نکات آن را رعایت کنید تا از فضای رقابت عقب نمانید.

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

بهترین روش طراحی سایت شرکتی

شما برای طراحی یک سایت شرکتی 3 گزینه دارید. یک راه این است که با کدنویسی سایت خود را بسازید. راه دیگر این است که سایت سازها مثل ووکامرس، مجنتو، پرستا شاپ و … استفاده کنید. راه نهایی و آخر این است که از سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا، دروپال و … استفاده کنید. البته از بین این سیستم‌های مدیریت محتوا(CMS)، وردپرس محبوب‌ترین و بهترین آن‌هاست.

سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا رایگان و متن باز است که می‌توانید توسط آن وب‌سایت‌های مختلفی را بدون حتی یک خط کدنویسی به سرعت ایجاد کنید. یکی از ویژگی‌هایی که درباره وردپرس می‌توان نام برد این است که این نرم افزار فقط بر روی یک وب‌سرور نصب و اجرا می‌شود و قابل نصب به صورت نرم افزاری بر روی مک، ویندوز و یا سیستم عامل دیگری نیست. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا همه کاره است. از وردپرس توسط بسیاری از سایت‌های معتبر جهان استفاده شده است. به عنوان مثال سایت BBC، وب‌سایت رسمی کاخ سفید آمریکا، سایت ناسا و سایت‌های ایرانی مثل دیجیکالا، ار این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند استفاده می‌کنند. درحال حاضر وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا می‌باشد که 30 درصد وبمستران از آن استفاده می‌کنند و سایت‌ها را با این CMS ساخته‌اند.

سایت‌ساز کاملا رایگان وردپرس

شما می‌توانید از وردپرس برای ساخت وب سایت‌ها ، وبلاگ‌های کلاسیک ، فروشگاه آنلاین ، وب سایت‌های کسب و کارها ، انجمن‌ها ، شبکه‌های اجتماعی و هر چیز دیگری استفاده کنید. اما باید در نظر داشته باشید، وردپرس با توجه به اینکه بهترین سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است(متن باز به این معناست که هر فردی با دانشی در برنامه نویسی می‌تواند سیستم مدیریت محتوا را بر اساس نیازهای خود شخصی سازی کند). اما درنظر داشته باشید که برای خرید قالب یا بعضی از افزونه‌های وردپرس باید هزینه کنید.

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

آموزش نصب و راه‌اندازی وردپرس روی هاست

نصب و راه اندازی وردپرس اصلا کار سختی نیست و اگر با اینترنت و کامپیوتر کمی آشنا باشید، شما می‌توانید وردپرس را روی هاست یا لوکال هاست نصب کنید و از آن استفاده کنید. استفاده وردپرس روی لوکال‌هاست به این صورت می‌باشد که هاست شما کامپیوتر شما می‌باشد و تمام اطلاعاتی که ذخیره می‌کنید روی سیستم شما ذخیره می‌شود(این کار برای پروژه‌های واقعی توصیه نمی‌شود). در ادامه به آموزش نصب و راه‌اندازی وردپرس به صورت تصویری می‌پردازیم.

  • قدم اول:

بعد از تهیه دامنه و هاست ابتدا باید هاست و دامنه را به هم متصل کنید. این کار از طریق DNSها انجام می‌شود. شما وقتی هاست را خریداری می‌کنید، DNSها برای شما ایمیل می‌شود. شما باید از شرکتی که از آن هاست تهیه کردید وارد پنل کاربری و سپس وارد قسمت مدیریت Nameserver شوید. سپس Nameserverهای فرستاده شده را در جای خود قرار دهید. بعد از قرار دادن Nameserver دکمه تغییر Nameserver را بزنید تا تغییرات اعمال شود.

جایگذاری-دی-ان-اس‌ها

  • قدم دوم: 

در این مرحله شما باید برای دریافت فایل‌های وردپرس وارد سایت رسمی وردپرس به نشانی fa.wordpress.org شوید. کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا قسمت زیر را مشاهده کنید.

دریافت وردپرس

سپس روی دکمه دریافت وردپرس کلیک کنید تا فایل‌های وردپرس برای شما شروع به دانلود شود.

  • قدم سوم:

بعد از اتمام دانلود فایل‌های وردپرس، حالا شما یک فایل با فرمت ZIP. در اختیار دارید و باید آن را در هاست آپلود کنید. روش‌های گوناگونی برای این کار وجود دارد اما راحت‌ترین روش بارگذاری از طریق کنترل پنل هاست می‌باشد.
محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع کنترل پنل‌ها  Plesk و DirectAdmin، cPanel می‌باشند که معمولا شرکت‌های هاستینگ از آن‌ها استفاده می‌کنند. وقتی شما هاستی را خریداری می‌کنید اطلاعات ورود به کنترل پنل مثل نام کاربری و رمز عبور آن برای شما ایمیل می‌شود. از طریق روش زیر می‌توانید نوع کنترل پنل خود را تشخیص دهید.

+ اگر شما آدرس سایت خود را به صورت www.site.com:2082 یا www.site.com:2083 وارد کردید و با صفحه‌ای مواجه شدید که از شما نام کاربری و رمز عبور خواست، یعنی کنترل پنل شما سی پنل می‌باشد.
+اگر شما آدرس سایت خود را به صورت www.site.com:2222 یا www.site.com:4444 وارد کردید و با صفحه ورود کنترل پنل مواجه شدید، کنترل پنل شما دایرکت ادمین می‌باشد.
+اگر با آدرس‌های www.site.com:8880 یا www.site.com:8443 شما وارد صفحه کنترل پنل شدید، به این معنی است که شما از کنترل پنل پلسک استفاده می‌کنید.

شما برای نصب وردپرس در سی پنل ابتدا باید وارد قسمت File Manager(مدیریت فایل) شوید.

فایل منیجر سی پنل

در پلسک و دایرکت ادمین با کلیک بر روی گزینه Files وارد قسمت مدیریت فایل می‌شوید. در قسمت مدیریت فایل تمام فایل‌های داخل هاست قابل مشاهده می‌‎باشند. در کنترل پنل سی پنل یا دایرکت ادمین باید وارد پوشه public_html و در پلسک باید وارد پوشه httpdocs شوید. دراین پوشه تمام فایل‌های سایت شما قرار گرفته‌اند. در این پوشه بعضی از شرکت‌های هاستینگ فایلی با نام index.html قرار داده‌اند. بهتر است تمامی فایل‌های موجود در این پوشه را حذف کنید.

آپلود وردپرس در هاست

برای آپلود یک فایل در سی پنل باید از نوار بالا گزینه آپلود را بزنید.

بعد از این کار در صفحه باز شده گزینه Select File را بزنید و فایل وردپرس دانلود شده را انتخاب کنید. منتظر بمانید تا فایل آپلود شود و مشابه تصویر زیر علامت 100 درصد سبز رنگ را مشاهده کنید. در نهایت با زدن دکمه Go Back to به پنجره فایل منیجر برمی‌گردید.

روش آپلود فایل در پلسک و دایرکت ادمین هم تقریبا به همین ترتیب است. در پلسک از بالای صفحه گزینه Upload را انتخاب کنید. در دایرکت ادمین هم با زدن گزینه Upload Files to Current Directory و انتخاب گزینه Choose Files می‌توانید یک فایل را در هاست آپلود کنید.

  • قدم چهارم:

برای خارج کردن فایل وردپرس از حالت فشرده در سی پنل، روی آن راست کلیک کرده و بعد روی گزینه Extract کلیک کنید.

اکسترکت فایل وردپرس

در این مرحله پنجره جدیدی مطابق شکل زیر باز می‌شود . در ادامه با کلیک روی دکمه extract file فایل‌های وردپرس از حالت فشرده خارج می‌کنید. لحظاتی بعد صفحه جدیدی باز می‌شود که باید دکمه Close را بزنید.

ادامه اکسترکت فایل وردپرس

برای دیدن فایل‌های وردپرس خود باید روی گزینه Reload در بالای صفحه کلیک کنید. بعد از این کار پوشه وردپرس در هاست شما قابل مشاهده است.

ریلود کردن بعد آپلود فایل وردپرس

برای پر نشدن فضای اضافی در هاست فایل فشرده وردپرس را پاک نمایید. برای این کار روی فایل فشرده راست کلیک کنید و گزینه Delete را بزنید. در پنجره باز شده مشابه تصویر زیر تیک گزینه Skip the trash and permanently delete the files را بزنید و بعد روی دکمه Confirm کلیک نمایید.

پاک کردن فایل های اضافی

زمانیکه وارد پوشه وردپرس شوید تعدادی پوشه و فایل می‌بینید. فایل‌های Readme و License را می‌توانید به روشی که بالاتر ذکر شد حذف کنید. مابقی فایل‌ها و پوشه‌ها را با کلیک بر روی گزینه Select All در بالای صفحه انتخاب و سپس دکمه Move را در بالای صفحه کلیک کنید.

انتقال فایل های وردپرس

در پنجره جدید بازشده باید مسیر public_html را در باکس مربوطه تایپ یا انتخاب کنید. در نهایت گزینه Move File را انتخاب کنید تا تمام پوشه‌ها و فایل‌های وردپرسی در public_html منتقل شوند.

ادامه انتقال فایل های وردپرس

در این مرحله نیازی به پوشه وردپرس نمی‌باشد و می‌توانید آن را از public_html حذف کنید. در دایرکت ادمین و پلسک هم مراحل مشابه است. فقط کافی است تا دکمه‌های Extract و Move را پیدا کنید و همین مراحل را انجام دهید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله یک آموزش رایگان طراحی سایت شرکتی به شما ارائه شد. از نکات لازم و مراحل یک طراحی سایت شرکتی گفتیم تا آموزش نصب وردپرس در سی پنل. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و بتوانید از آن استفاده کنید.

دانلود PDF مقاله

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*

2 دیدگاه در “آموزش رایگان طراحی سایت شرکتی

  1. رضا امیدی گفت:

    سلام
    هزینه طراحی سایت شرکتی چقدره؟

    1. هادی ریوندی گفت:

      سلام دوست عزیز.
      وقت شما بخیر.
      برای اطلاع از تعرفه اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم تماس طراحی سایت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*