مشاوره شغل, وبلاگ

بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها

بهترین شغل پردرآمد برای خانم‌ها

بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها

ایده خوب دارما ولی سرمایه ندارم !😒

اگه ایده‌ای برای شروع یه کسب و کار داری ولی سرمایه کافی واسه شروع نداری نگران نباش ما کمکت می‌کنیم. فقط کافیه فرم زیر رو پر کنی تا باهات تماس بگیریم 😊

• اگر هم تمایل به سرمایه گذاری روی ایده‌های ناب داری، فرم زیر رو تکمیل کن.

 

فرم تماس مشاور شغلی

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط با شما*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بهترین شغل پردرآمد برای خانم‌ ها چیست؟ آیا این شغل مناسب روحیه‌ی زنانه‌ی من هست؟ می‌تونم تو این شغل پیشرفت داشته باشم؟ و ده ها سوال دیگر که ذهن ما را هنگام انتخاب شغل مشغول می‌کند.

عده‌ای از بانوان بعضی اوقات اینقدر درگیر کار می‌شوند که زمان ورود به منزل، به دیگر امورات خود نمی‌رسند و این امر باعثافزایش تنش و اضطراب آنها می‌شود. اما چه کار کنیم هم بتوانیم درآمد داشته باشیم و هم به خوبی به امور منزل و جنبه‌های دیگر زندگی‌مان رسیدگی کنیم؟

در این مقاله ابتدا عوامل تاثیرگذار در انتخاب شغل برای بانوان، بعضی مشاغل مناسب روحیات بانوان و به طور مفصل و چند تا از بهترین شغل پردرآمد و باکلاس برای خانم‌‌ ها را توضیح می‌دهیم. اگر شما هم به عنوان یک خانوم دغدغه‌ی پیدا کردن شغل مناسب خود را دارید تا آخر متن ما را همراهی کنید. همچنین در مقاله مناسب ترین شغل پاره وقت دانشجویی ، بهترین مشاغل دانشجویی را معرفی کردیم.

چه عواملی در انتخاب بهترین شغل برای خانم ها تأثیرگذار است؟

عوامل زیادی در انتخاب شغل برای بانوان عزیز دخیل است. ما در این قسمت تلاش کرده‌ایم مهم‌ترین آن ها را به طور مختصر و مفید شرح دهیم، تا راحت‌تر بتوانید در انتخاب شغل تصمیم‌گیری نمایید.

امکان رشد و پیشرفت در کار برای انتخاب شغل زنان بسیار مهم و ضروری می‌باشد. اگر سالها در یک جایگاه باقی بمانید و درآمد ثابتی داشته باشید در درازمدت ممکن است شما را خسته کند. پس داشتن شغلی که در آن امکان رشد و پیشرفت داشته باشد، می‌تواند شما را از یکنواختی خارج کرده و به شما حس پویایی و اعتماد به نفس دهد.

یکی از عوامل تاثیرگذار برای انتخاب شغل، علاقمندی به شغل مورد نظر است. پس مهم است که دوست داشته هایتان را مطابق روحیاتتان هنگام انتخاب شغل جزء اولویت‌ها قرار دهید. اگر در مسیر قلب‌تان حرکت کنید و در آن استمرار داشته باشید، می‌توانید احساس رضایت درونی، پول و رشد بیشتری هم از آن شغل به دست آورید.

در انتخاب شغل زنان، تعادل در کار و زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است. بعضی از زنان به دلیل متأهل بودن و یا نگهداری از فرزندشان امکان کارتمام وقت را ندارند و بهتر است سراغ کارهای نیمه وقت یا دورکاری بروند. از آنجایی که محیط خانواده تاثیر مستقیمی در نحوه انجام کار و بهره‌وری شغلی زنان دارد در صورت بروز مشکل برای رفع موانع احتمالی در محیط خانواده بهتر است از مشاوره خانواده و یا مشاوره طلاق و یا مشاوره زوج درمانی در این خصوص بهره‌مند شوند.

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب شغل برای بانوان عزیز این است که مشاغلی را برای فعالیت خود انتخاب کنید که در آن مهارت کافی داشته باشید. اگر مهارت و تجربه کافی ندارید می‌توانید قبل از آن یک دوره آموزشی در آموزشگاه و یا کارآموزی در محیط کار بگذرانید تا با اعتماد به نفس بیشتری بتوانید فعالیت خود را شروع کنید. در انتخاب بهترین شغل برای خانم ها شاید عوامل بیشتری تاثیرگذار باشد که در این متن فرصت پرداختن به همه‌ی آن وجود ندارد. برای بررسی بیشتر با توجه به شرایط و روحیاتتان شما می‌توانید با راهنمایی گرفتن از یک مشاور متخصص در زمینه شغلی مسیر خود را برای دستیابی به شغل مورد نظرتان هموارتر کنید. یک مشاور با دریافت اطلاعاتی از قبیل نوع رفتار و شخصیت شما، علاقه و مهارت‌های شما می‌تواند مسیر درستی را به شما نشان دهد.

انتخاب شغل در بانوان

چرا ساپتک ایرانیان؟

گروه ساپتک با بیش از 8 سال سابقه فعالیت در زمینه‌ی مشاوره و طراحی وب‌سایت شما را به سمت شغل مورد نظر هدایت می‌کند. خدمات رایگان ما تا رسیدن به نتیجه‌ی دلخواهتان شامل موارد زیر است:
اگر میخواهید گام اول در مسیر انتخاب شغل را محکم‌تر بردارید، فرم مشاوره شغلی زیر را تکمیل کنید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط با شما*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ویژگی‌های شغل مناسب زنان

طبق تحقیقات و بررسی‌ها یک شغل مناسب برای مردان و زنان ویژگی‌های مشترکی دارد. اما زنان با توجه به روحیات لطیف‌تری که دارند شغلی برای آن‌ها مناسب‌تر است که ویژگی‌های بیشتری را داشته باشد. در ادامه می‌توانید این موارد را مشاهده کنید.

ساعت کاری منعطف باشد.

درآمد مناسبی داشته باشد.

امکان پیشرفت داشته باشد.

با روحیات زنان سازگار باشد.

همکاران خوش برخورد داشته باشد.

نیاز به فعالیت سنگین نداشته باشد.

محیط کار باید آرام و دور از تنش باشد.

جایگاه اجتماعی مناسبی داشته باشد.

مدیر خوش برخوردی داشته باشد.

مرخصی و تعطیلی تقریبا زیادی داشته باشد.

6 شغل مناسب با روحیه ی زنان

شغل های مناسب تیپ شخصیتی
همانطور که می‌دانید، روحیات زنان بطور کلی لطیف‌تر و ظریف‌تر از مردان است و طبیعتا این دو جنس مخالف با هم تفاوت‌هایی در رفتار، برخورد با مشکلات و واکنش آن‌ها به اتفاقات روزمره دارند. انتخاب شغل مناسب زنان در ادامه روند زندگی و آینده شغلی آنها نیز تأثیرگذار است. بطور کلی یک سری شغل‌ها بیشتر متناسب با روحیه‌ی زنانه است. بررسی‌ها ثابت کرده که اکثر زنان تمایل به انتخاب شغل با فعالیت کمتری دارند، مگر اینکه واقعا عاشقانه یک شغلی را با تمام دردسرهای آن بپذیرند. (مثل نجاری، ریخته گری، پتینه دوزی و…)

اما چند تا از بهترین شغل‌ها که زنان نسبت به مردان برتری بیشتری دارند، عبارت‌ است از:

یکی از این مشاغل، بازاریابی و فروش می‌باشد. این بدان معنا نیست که مردان در این شغل ناتوان‌اند! اما بررسی‌ها نشان داده که زنان در امر بازاریابی، صبر و حوصله، سلیقه و فن بیان قوی‌تر هستند. همچنین در نحوه برخورد با مشتریان آرامش بیشتری دارند و همین ویژگی‌ها باعث شده تا درصد قابل توجهی از زنان در این شغل فعالیت کنند.

در این شغل نیز، بانوان درک و شهود قوی‌تری نسبت به مسائل و احساسات مراجعه‌کننده دارند. از اینرو بانوان عزیز بهتر می‌توانند به عنوان یک مشاور، قوی عمل کنند. البته باز هم تأکید می‌کنم که آقایان هم می‌توانند مشاوران خوب و حرفه‌ای باشند.

اگر دقت کرده باشید، در اکثر شرکت‌ها و موسسات مسئولیت پشتیبانی مشتریان، ارتباط بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان عموما بر عهده بانوان است. زیرا بانوان عزیز، در این امر هم درک و صبر خوبی از مسائل دارند و اطلاعات را به خوبی انتقال می‌دهند.

شغل های پردرآمد بانوان

شغل بعدی که در اکثر جاها به وضوح شاهد حضور بانوان در آن هستیم، کارمند بانک و یا ادارات دولتی است. از ویژگی‌های برجسته بانوان عزیز می‌توان به صبر و حوصله، نظم و درک قوی آن در برقراری ارتباط بهتر اشاره کرد. از این‌رو در بخش‌های بسیاری از ادارات دولتی از حضور آن‌ها بهره می‌برند.

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم خانم‌ها روحیه لطیف‌تر و همچنین سلیقه بهتری نسبت به مردان دارند. پس شغل‌هایی که نیاز به داشتن سلیقه دارند مثل ساخت شمع سفارشی، طراحی جعبه و پاکت، طراحی لباس، نمد دوزی و درست کردن کارهای دستی، جزء کارهای پردرآمد و جذاب برای خانم ها محسوب می‌شود.

بودن در محیطی که بوی بچه دهد قطعا برای بعضی از خانوم‌ها جذاب‌تر و خوشایندتر است. شما می‌توانید در فروشگاه‌های سیسمونی که معمولا وسایل ایمنی، لباس، سرویس خواب، وسایل حمام و بهداشت و… نوزاد را می‌فروشند، مشغول به کار شوید و یا یک کسب و کار آنلاین در زمینه‌ی فروش محصولات نوزاد راه اندازی کنید.

بهترین شغل‌ های باکلاس برای خانم ها

بسیاری از افراد بخصوص خانمها تمایل به داشتن یک شغل با درآمد خوب و جایگاه اجتماعی بالاتری هستند. مشاغلی که در زیر معرفی می‌کنیم دارای همین ویژگی بوده و جزو مشاغل باکلاس و پردرآمد برای خانم‌ها به شمار می‌روند.
بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها

بلاگری

دندانپزشکی

طراحی سایت

مهندسی

لوازم قنادی

وکالت

فروشگاه عطر و ادکلن‌های لوکس

بازارهای مالی

فروشگاه لباس (بوتیک ) زنانه

مدلینگ

موسیقی و نوازندگی

قبل از معرفی شغل های باکلاس برای خانم ها، باید این نکته را بگوییم که برخی از مشاغل معرفی شده زیر، نیازمند داشتن سرمایه اولیه است و ما حداقل سرمایه اولیه آن‌ها را بیان می‌کنیم.
پردرآمدترین شغل برای بانوان

بلاگری یکی از مشاغل رایج، به خصوص در ایران است. بلاگری و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، یک شغل پردرآمد برای خانم ها می‌باشد. مزایای این شغل است که در آن محدودیت فضا و مکان هم ندارید. فقط باید در یک زمینه خاص که به آن علاقه دارید دانش کافی کسب کنید و شروع به فعالیت کنید. بلاگری را می‌توان یک شغل پردرآمد با سرمایه کم در سالهای اخیربرای خانم ها محسوب کرد.

یکی از شغل‌های باکلاس برای خانم‌ها داشتن بوتیک است و در سال 1402، به حداقل 200 الی 300 میلیون تومان سرمایه نیاز دارد. (بدون احتساب هزینه اجاره و دیگر هزینه‌ها)

این شغل یکی از شغل‌های جذاب و باکلاس و پردرآمد و مناسب خانم‌ها می‌باشد، اما برای داشتن این شغل نیاز به تحصیلات بالا و تخصص است. دندانپزشکی شغل حساسی است و شاید به علت مواجه شدن با خون، مناسب همه خانم‌ها نباشد. اگر نسبت به خون حساسیتی ندارید دندانپزشکی انتخاب مناسبی است و یکی از رشته های پردرآمد برای خانم ها می‌باشد.

طراحی سایت یکی از شغل‌هایی است که هم دارای درآمد بالایی است و هم با توجه به تخصصی که نیاز دارد جزو شغل‌های با کلاس برای بانوان محسوب می‌شود. در این میان وردپرس یکی از مواردی است که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می‌توان با آن طراحی سایت انجام داد و در کنار آن اصول سئو و بهینه سازی را هم فرا گرفت. اگر علاقمند به طراحی سایت هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید می‌توانید آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس را از ساپتک درخواست دهید. برای دریافت و مشاهده دوره رایگان طراحی سایت با وردپرس روی دکمه زیر کلیک کنید.

مهندسی یکی از شغل‌های پردرآمد و پرطرفدار در دنیاست که در بسیاری از صنایع مختلف، از جمله خودروسازی، فضایی، نفت و گاز، الکترونیک، مخابرات، انرژی، ساختمانی و زیرساخت‌های شهری به کار می‌رود. بانوان مهندس می‌توانند در بسیاری از حوزه‌های مختلف مهندسی فعالیت کنند. از جمله این فعالیت ها مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و… است. بانوان می‌توانند به عنوان مهندسان طراح، مهندسان مشاور یا مهندسان نظارتی فعالیت کنند.

اگر دنبال یک کار لوکس و پردرآمد هستید فروشگاه عطر و ادکلن یکی دیگر از اآن مشاغلی هست که می‌تواند برای خانوم‌ها مناسب باشد. بسیاری از آقایان و بانوان، برای خرید یک عطر در مناسبت‌های مختلف یا حتی برای استفاده روزمره با رایحه خاص هزینه‌های سنگینی می‌پردازند! آن‌ها برای حضور در محل کار خود، در محیط‌های عمومی و یا پیش کسانی که دوستشان دارند، عطر‌های گران قیمت و لوکس می‌خرند و چه بهتر که شما وارد این حوزه شوید. حداقل سرمایه اولیه برای این کسب و کار، از 70 میلیون تومان به بالا است.

راه‌اندازی فروشگاه لوازم قنادی از جهت تنوع و گستردگی در محصولات و اجناس رنگارنگ، با روحیات زنان نیز سازگار است و همچنین جزو شغل های باکلاس برای خانم ها و البته جزء مشاغل لوکس می‌باشد. حداقل سرمایه اولیه برای این شغل نیز 60 الی 75 میلیون تومان می‌باشد.

مقاله پیشنهادی: 

شغل وکالت هم دیگر شغلی است که برای زنان بسیار مناسب است. شاید تصور برخی از افراد و تفکر عموم جامعه این است که زنان از پس این موارد برنمی‌آیند اما کاملا در اشتباه‌اند! وکالت یک شغل با پرستیژ بالا برای بانوان است. آنها قدرت پیگیری دقیق امورات محوله را دارند و کارهای موکلان را به خوبی انجام می‌دهند. البته برای ورود به وکالت، باید روند مربوط به حرفه‌ای شدن را طی کنید. شما باید وارد رشته وکالت شوید، یا بصورت کارآموز وکالت، مدتی مشغول به کار شوید و به مرور، مستقل شدن در این حوزه را تجربه کنید. وکالت یکی از پردرآمدترین شغل های ایران برای بانوان است.

پرداختن به این شغل و صحبت درباره بازارهای مالی، یک مبحث کاملا جداگانه و مفصل است. اما بازارهای مالی و ترید کردن، علاوه بر پرریسک بودن، بسیار پر سود است و امروزه افراد زیادی از جمله بانوان مشغول فعالیت در بازارهای مالی هستند. انعطاف‌پذیر بودن زمان در این شغل باعث شده تا شغل دوم بسیاری از مردم باشد.

البته گروه ساپتک ایرانیان پیشنهاد می‌کند تا به هیچ عنوان برای شروع ترید در بازارهای مالی، تمام سرمایه خود را وارد بازار نکنید! هیجانات و احساسات در بازارهای مالی، رابطه مستقیمی با سرمایه شما دارد و می‌تواند در عرض چند ساعت سرمایه شما را نابود کند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از وارد شدن به این حوزه، حتما از مشاوران ساپتک ایرانیان راهنمایی بگیرید. برای دریافت نوبت مشاوره شغلی بانوان روی دکمه زیر کلیک کنید.

یکی دیگر از شغل‌های باکلاس برای خانم‌ها ورود به صنعت مدلینگ است. با اینکه ورود به این صنعت در کشور برای بانوان کمی پیچیده‌تر و سخت تر است، اما با این حال صنعت مدلینگ این روزها رواج بیشتری پیدا کرده است و یکی از شغل های پردرآمد برای بانوان است. شما برای وارد شدن به صنعت مدلینگ چند راه دارید:

  1. با طراحان لباس و برندهای پوشاک معتبر در ارتباط باشید، مشخصات و شرایط خود را به آن‌ها اعلام کنید و در تست‌های مدلینگ شرکت کنید تا درصورت تمایل آن‌ها، شما به صورت رسمی یا غیررسمی با این برندها قرارداد امضا می‌کنید.
  2. آگهی‌ها و فراخوان‌های معتبری که در فضای مجازی منتشر می‌شود را دنبال کنید و با ارسال مشخصات ظاهری، شانس خودتان را برای مدلینگ شدن امتحان کنید.
  3. با حضور مداوم و مستمر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، از خودتان عکس‌های متفاوت با استایل‌های خاص منتشر کنید. این کار باعث دیده شدن شما در شبکه‌های اجتماعی می‌شود و طراحان لباس و برندهای معتبر با شما در تماس خواهند بود.
  • درآمد مدلینگ بانوان بطور کلی از 7 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان به بالا متغیر است و کاملا به رزومه شما، مهارت شما و دیگر عوامل بستگی دارد.

از دیگر شغل های باکلاس برای خانم ها می‌توان به موسیقی و نوازندگی اشاره کرد. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که عاشقانه موسیقی و نوازندگی را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به فکر کسب درآمد از موسیقی باشید. روش های کسب درآمد از موسیقی به چند روش تقسیم می‌شوند:

  • پس از کسب مهارت و تجربه در این حوزه، در آموزشگاه‌های موسیقی مشغول تدریس شوید. حداقل درآمد تدریس در آموزشگاه های موسیقی بین 5 الی 15 میلیون تومان می‌باشد.
  • بصورت خصوصی مشغول تدریس شوید. درباره میزان درآمد تدریس خصوصی، عدد دقیقی نمی‌توان گفت اما بطور کلی درصورتی که هنرجویان زیادی داشته باشید، درآمد شما بالای 15 میلیون تومان خواهد بود.

شغل های پردرآمد ده سال آینده برای خانم ها | شغل های آزاد مناسب بانوان کدامند؟

در سالهای اخیر حضور خانوم‌ها در مشاغل مختلف بیشتر از قبل به چشم می‌خورد. با آمدن بیماری کرونا بسیاری از مشاغل حذف شدند و یک سری مشاغل جدید روی کار آمدند. همانطور که می‌دانید در مشاغل آنلاین با ظهور کووید 19 انقلاب خاصی صورت گرفت و این شغل‌ها رشد چشمگیری داشتند.
شغل پردرآمد خانوم

ضرورت مشاغل آنلاین در ده سال آینده

کسب و کارها در جهان دائما در حال تغییر است. بعضی مشاغل حذف می‌شوند و بعضی شغل‌های جدید ایجاد می‌شود. با گسترش مشاغل در حیطه‌ی آنلاین و ورود بسیاری از مشاغل از حالت سنتی به حالت اینترنتی روز به روز داشتن یک شغل مناسب آنلاین خصوصا برای بانوان احساس می‌شود.حتی میزان گسترش این بازارها به گونه‌ای است که بسیاری از بازارهای سنتی را ممکن است در آینده حذف نماید. شما می‌توانید با یک قطعی اینترنت متوجه اهمیت کارهای آنلاین باشد.

از مزایای شغل آنلاین برای خانوم‌ها

  1. محل کار: چون اکثر خانوم ها بعد از چند سال ترجیح می‌دهند که در منزل کار کنند این مشاغل بسیار مناسب هستند
  2.  سرمایه کم: شما می‌توانید با یک سرمایه‌ی کم، کار آنلاین خود را راه اندازی کنید و همچنین به عنوان شغل دوم برای خانم ها گزینه مناسبی است.

  3. بالا بودن سرعت کسب درآمد نسبت به روش سنتی
  4. محدود نبودن به زمان: شما می‌توانید هر لحظه از ساعت شبانه ‌روز طریق مشاغل آنلاین به طور مثال سفارشات خود را ثبت کنید یا درخواست‌های آنلاین بدهید.
  5. امکان گسترش بدون محدودیت جغرافیایی
  6. کاهش نیاز به تعداد کارمندان

  7. توانایی مدیریت و گزارش گیری راحت تر به خاطر سیستمی بودن

شغل‌ های پردرآمد آنلاین ده سال آینده برای خانوم‌ ها از جمله بهترین شغل‌های پردرآمد آنلاین برای خانم‌ها در ده سال آینده می‌توان به:

تولید محتوا و نویسندگی

ویراستاری

سئو

طراحی سایت

گرافیک

بازاریابی اینترنتی

توسعه دهنده نرم افزار

تدوینگر

اشاره کرد. در نظر داشته باشید برای داشتن یک شغل آنلاین و درآمدزایی از آن نیاز است اول از همه مهارت‌ها و دانش لازم در این زمینه را کسب کنید. ما با یک تیم مشاوره‌ی خوب مشاغل پردرآمد چند سال آینده را به شما معرفی می‌کنیم. ( به صورت حضوری و آنلاین )

اول از همه براساس تیپ شخصیتی‌تون یک سری مشاغل به پیشنهاد داده می‌شود، سپس تا اجرایی کردن شغل آنلاین ( آموزش، راه اندازی و … ) خود همراهتان هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوران ما روی لینک زیر کلیک کنید.

شغل تدوین

شغل‌های پردرآمد خانگی + بهترین شغل برای زنان خانه دار

مشاغل پولساز برای بانوان بسیار متنوع هستند. اما اگر شما هم جزء آن دسته از خانوم‌هایی هستید که به مشاغل خانگی علاقمندید در ادامه چند تا از مشاغل خانگی جذابو پرطرفدار و پولساز را به شما معرفی می‌کنیم.

مشاغل خانگی

یکی ازبهترین و راحت ترین مشاغل مناسب برای بانوان، مشاغل خانگی است. شما با داشتن یک شغل خانگی، همزمان می‌توانید امور مربوط به کار خود و امورات مربوط به منزل را مدیریت کنید. برخی از مشاغلی که جزو دسته مشاغل خانگی قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:
شغل شمع سازی
  • پخت شیرینی خانگی
  • گلدوزی
  • کتاب نویسی
  • طراحی گرافیکی
  • طراحی لباس و دوخت
  • فروش لباس به صورت آنلاین
  • فروش محصولات آرایشی به صورت آنلاین
  • تولید شمع‌های خانگی و دست ساز
  • پرورش گل و گیاه
  • ساخت مصنوعات چوبی برای دکوراسیون داخلی

مزایای مشاغل خانگی

مشاغل خانگی مخصوصا برای خانم‌ها مزایای فراوانی دارد. خانم‌هایی که مشاغل خانگی دارند می‌توانند برنامه بهتری برای شغل و کارهای خانه داشته باشند. برخی از این مزایا عبارتند از :
  • استفاده از مهارت‌های شخصی
  • کاهش هزینه ایاب و ذهاب
  • کار با حداقل امکانات
  • عدم محدودیت مکان
  • انعطاف‌پذیری زمان
  • محیط کاری آرام
شغل خانگی برای بانوان

اگر  شما خانم هستید می‌توانید در خانه خود، با کسب و کار آنلاین، درآمد کسب کنید. برای کسب و کار آنلاین، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند فروشگاه آنلاین، بازاریابی شبکه‌ای، مشاوره و آموزش آنلاین، ترجمه و ویرایش متون، فروش محصولات دیجیتال و خدمات مشتریان آنلاین استفاده کنید.

با فروشگاه آنلاین، محصولات خود را در فروشگاه آنلاین قرار دهید و به فروش برسانید. با بازاریابی شبکه‌ای، محصولات و خدمات شرکت‌ها را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و از این راه درآمد کسب کنید. با ارائه مشاوره و آموزش آنلاین، به مشتریان خدمات ارائه دهید و درآمد کسب کنید. با ترجمه و ویرایش متون، به عنوان ترجمه‌کننده و ویراستار آنلاین کار کنید و درآمد کسب کنید.

محصولات دیجیتالی مانند کتاب، پلان آموزشی، نرم‌افزار و بازی آنلاین را ایجاد و فروش کنید. با ارائه خدمات پشتیبانی مشتریان آنلاین، به عنوان کارمند خدمات مشتریان آنلاین کار کنید و درآمد کسب کنید. بنابراین، با توجه به علاقه‌مندی‌ها، تخصص و شرایط فردی، می‌توانید یک کسب و کار آنلاین مناسب برای خود پیدا کنید و از خانه کسب درآمد کنید.

اگر می‌خواهید کسب و کار آنلاین خود را در منزل آغاز کنید می‌توانید این کار را به ساپتک بسپارید و از مشاوره کسب و کار رایگان در منزل بهرمند شید با ایجاد یک وب سایت حرفه‌ایی می‌توانید این کار از همین‌جا شروع کنید و نگران دردسرهای طراحی وب سایت خود و مجوزها و درگاه بانکی برای سایت خود نباشید.

بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها

اولین نکته‌ای که باید در مورد انتخاب شغل مناسب برای بانوان بررسی کرد، در نظر داشتن علایق و سلیقه، تیپ شخصیتی، رفتارها و روحیات خود است. برخی از مشاغل که در ادامه تعریف می‌کنیم باید با شخصیت شما همخوانی داشته باشند.

مشاغل فریلنسری (freelancer)

بهترین شغل پردرآمد برای خانم‌ها، مشاغل فریلنسینگ می‌باشد. از زمانی که حوزه دیجیتال مارکتینگ هرروز گسترده‌تر شد، مشاغل فریلنسری به طرز چشمگیری پیشرفت داشتند. انعطاف‌پذیری زمان در این شغل، باعث شده تا افراد زیادی (حتی آقایان) به سمت این حوزه بیایند. اما فریلنسینگ چیست؟

شغل‌های فریلنسینگ، مهارت‌ها و شغل‌هایی هستند که عموما به حوزه وب و دیجیتال مربوط می‌شود. شما با داشتن تخصص در زمینه هایی مثل طراحی گرافیک، تدوین و تولید محتوای ویدیویی، محتوانویسی، برنامه نویسی و… می‌توانید یکی از مشاغل پردرآمد برای خانم ها را داشته باشید. البته کسب درآمد از این شغل‌ها، نیازمند مهارت و کسب تجربه و آموزش است.

برخی دیگر از مشاغل فریلنسری عبارت‌اند از:

  • ارائه خدمات مشاوره
  • انجام پروژه‌های ترجمه
  • فروش و بازاریابی آنلاین
  • ضبط صدا و تولید پادکست
  • طراحی و سئو سایت
  • برنامه‌نویسی و کدنویسی تخصصی

 

بهترین شغل برای خانم ها

برای آشنایی با خدمات طراحی سایت ساپتک ایرانیان به صفحه مشاوره و طراحی سایت مراجعه کنید

بازاریابی و مدیریت فروش برای خانم ها

شغل بازاریابی و مدیر فروش برای خانم‌ها

امکان ندارد که تابحال نام بازاریابی را نشنیده باشید. اگر به دنبال یک شغل باکلاس و با پرستیژ بالا و البته درآمد زیاد هستید، بازاریابی مناسب شماست! از فواید بازاریابی و مدیر فروش بودن، می‌توان به انعطاف پذیر بودن درآمد آن اشاره کرد. یعنی شما هرچقدر برای یک محصول، یک شرکت و هر خدماتی بیشتر بازاریابی کنید، درآمد خودتان را افزایش داده‌اید. بازاریابی نیز یکی از شغل های پردرآمد برای خانم ها است.

  • میانگین حقوق یک بازاریاب یا همان مدیر فروش، ممکن است از 5 میلیون تومان باشد تا 30 میلیون تومان! کاملا به مهارت شما بستگی دارد.

حرفه خیاطی برای بانوان

خیاطی برای بانوان، یکی از پر طرفدار ترین شغل‌ها در بین خانم‌ها محسوب می‌شود. اگر به این رشته علاقمند هستید و با شغل خیاطی ارتباط خوبی برقرار می‌کنید و از همه مهم‌تر درآمد زیادی می‌خواهید، خیاطی بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها است.

انواع شغل‌های خیاطی

حوزه خیاطی زیرشاخه‌ها و روش های دوخت متنوعی دارند که پیشنهاد می‌کنیم بطور کامل در مورد آن اطلاعات جمع آوری کنید. اما برخی از مشاغل پردرآمد در حوزه خیاطی عبارت‌اند از:

  • طراحی لباس
  • خیاطی لباس عروس
  • دوخت لوازم سرویس آشپزخانه
  • خیاطی لباس بارداری
  • دوخت چادر
  • خیاطی لباس مجلسی
  • دوخت کت و شلوار
  • خیاطی لباس خانگی
  • دوخت ست آشپزخانه
  • و…
مشاغل پولساز بانوان

شغل آرایشگری و زیبایی بانوان

واضح است که شغل آرایشگری و زیبایی، در لیست بهترین شغل پردرآمد برای خانم‌ها جای دارد. در این شغل به اندازه کافی تنوع وجود دارد و اگر بخواهیم به مشاغل موجود در این حوزه بپردازیم، باید یک مقاله کامل را به آن اختصاص دهیم! خوشبختانه امروزه امکان آموزش در هر زمینه‌ای، به نسبت سالیان قبل بسیار راحت تر و مفید تر شده است. خصوصا از زمانی که فضای مجازی گسترش یافته، آموزش‌ها بهینه‌تر و هدفمندتر شده است و شما می‌توانید چه در فضای آنلاین و یا آموزش حضوری، به یادگیری شغل آرایشگری بپردازید و از آن به خوبی کسب درآمد کنید.

در مورد میزان حداقل حقوق آرایشگری در زنان، نمی‌توان عدد دقیقی گفت. اما این خبر خوب را به شما بدهم که شما با یادگیری کامل و تخصصی یکی از حوزه‌های آرایشگری و زیبایی، آینده خود را تضمین کرده‌اید! و از لحاظ مالی به درآمد حداقل بالای 15 میلیون تومان برسید. ( در سال 1402 )

اما از معروف ترین و پردرآمد ترین شغل‌های آرایشگری برای بانوان عبارت‌اند از:

  • میکاپ عروس
  • کراتین مو
  • کاشت ناخن
  • رنگ مو
  • اکستنشن مژه و مو
  • کاشت ابرو
  • تتو
  • اپیلاسیون
  • مانیکور و پدیکور
  • ژلیش ناخن

مهارت عکاسی برای بانوان

اگر به عکاسی علاقه دارید، اگر دوربین عکاسی حرفه‌ای و یا حتی دوربین میان‌رده دارید، معطل نمانید و به کسب درآمد از عکاسی بپردازید. شما برای عکاسی، به خلاقیت و یک دوربین نیاز دارید. تمام!
البته طبق تحقیقاتی که تا به امروز انجام دادیم، میانگین قیمت یک دوربین عکاسی متوسط، 20 میلیون تومان است. اگر امکان پرداخت این هزینه را دارید، عکاسی گزینه خوبی می‌باشد. شغل عکاسی هم مثل دیگر شغل‌ها انواع مختلفی دارد. از جمله مشاغل عکاسی عبارت‌اند از:

  • عکاسی تبلیغاتی
  • عکاسی صنعتی
  • عکاسی مدلینگ لباس
  • عکاسی عروسی
  • عکاسی پرتره
  • عکاسی ورزشی
  • ادیتور عکس

 

مقاله پیشنهادی: نحوه ساخت رزومه کاری برای استخدام

البته شما با داشتن دوربین عکاسی، می‌توانید در حوزه‌های شبیه به عکاسی، مانند فیلمبرداری و تدوین نیز بپردازید. همه این مشاغل بسته به سلیقه شما، درآمد خوبی را برای شما به همراه دارد. داشتن رزومه و نمونه‌کار قوی در این حرفه، حرف اول را می‌زند.

  • حداقل درآمد شغل عکاسی 6 میلیون تومان است (در صورتی که برای شرکت یا شخص خاصی کار کنید).
  • اگر بصورت مستقل کار کنید و حرفه‌ای باشید، از 12 الی 20 میلیون تومان به بالا درآمد شما متغیر است.

پزشک عمومی

از آنجایی که عموم مردم برای برطرف کردن و درمان برخی بیماری‌های خود و یا برای اطلاع از وضعیت سلامت جسمی خود و البته برای مشکلات نه چندان بزرگ مثل سرماخوردگی، درد خفیف معده و… به پزشک عمومی مراجعه می‌کنند، پزشکی عمومی می‌تواند جزو بهترین شغل برای خانم‌ها باشد.

با اینکه رقم دقیقی نمی‌توان برای حداقل حقوق پزشکی اشاره کرد، اما در صورتی که یک پزشک عمومی در بخش دولتی مشغول به کار باشد، میزان درآمد آن در سال 1402، بین 10 الی 20 میلیون تومان خواهد بود که به میزان تجربه، مهارت و دیگر عوامل بستگی دارد. 
همچنین عده‌ای از پزشکان به این رقم راضی نخواهند بود و به همین دلیل اقدام به راه اندازی مطب خصوصی می‌کنند. در این صورت شما بعد از گذر چندماه سابقه، کسب تجربه و افزایش مراجعه کنندگان به مطب خود، به حداقل درآمد 30 میلیون تومان در ماه خواهید رسید که طبیعتا این عدد بعد از مدتی افزایش نیز خواهد داشت.

شغل برای خانم ها

چرا ساپتک ایرانیان؟

گروه ساپتک با بیش از 8 سال سابقه فعالیت در زمینه‌ی مشاوره و طراحی وب‌سایت شما را به سمت شغل مورد نظر هدایت می‌کند. خدمات رایگان ما تا رسیدن به نتیجه‌ی دلخواهتان شامل موارد زیر است:
اگر میخواهید گام اول در مسیر انتخاب شغل را محکم‌تر بردارید، فرم مشاوره شغلی زیر را تکمیل کنید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط با شما*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توجه: رقم مشاغلی که در بالا گفتیم، حداقل سرمایه اولیه بودند و شما باید دیگر هزینه‌ها را هم در نظر بگیرید. همچنین موقعیت شما هم در این امر تأثیرگذار است و ممکن است این ارقام متغیر باشد.
امروزه دکوراسیون داخلی برای افراد به ویژه خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و بعضی از خانم‌ها برای زیباسازی منزل از شمع‌های تزئینی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از هنر شمع سازی بدون نیاز به سرمایه اولیه زیاد، کسب درآمد کنید. برای آموزش این هنر خاص هم می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و … مراجعه کرده و به صورت کاملا رایگان این هنر را بیاموزید.

ساخت زیورآلات مثل گردنبند، گوشواره، دستبند و … نیز یکی از مشاغل با سرمایه اندک ولی با درآمد مناسب است که می‌توانید با مراجعه به گوگل به آموزش‌های رایگان فراوانی در این حوزه دست پیدا کنید و یا به صورت حضوری در کلاس‌های آموزشی، این هنر را فرا بگیرید.

افراد زیادی مایل هستند به عنوان هدیه یک تابلوی خوشنویسی شده را به دوست یا آشنای خود هدیه دهند یا یک تابلو خوش نویسی شده در منزل خود داشته باشند. شما بانوان می‌توانید با فراگیری خوشنویسی درآمد خوبی داشته باشید. برای آموزش این هنر می‌توانید از آموزش‌های رایگان در اینترنت یا کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری اقدام کنید.

مقاله پیشنهادی:

شغل‌های عجیب برای بانوان

تا اینجای مقاله سعی کردیم مشاغل مناسب زنان را معرفی کنیم که هم با روحیات آن‌ها سازگار باشد و هم برای خانم‌ها پولساز باشد. اما مشاغلی هم وجود دارد که با وجود سختی کار بعضی از خانم‌ها در این مشاغل فعال هستند و درآمد نسبتا خوبی هم از این کار کسب می‌کنند. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  • راننده پایه یک
  • آتش نشان
  • لوله کشی
  • دریانوردی
  • بدلکاری
  • مکانیکی
  • خلبانی

عمده‌ترین علت انتخاب این مشاغل توسط بانوان، علاقه و یا استعداد است. همچنین در برخی مشاغل دیگر مانند راننده تاکسی نیز امروزه درصد قابل توجهی از بانوان مشغول فعالیت هستند که از علل اصلی انتخاب این شغل به مشکلات مالی و یا علاقه به رانندگی اشاره کرد.

چه شغل هایی برای خانم های مذهبی مناسب است؟ | شغل های مذهبی برای خانم ها

اگر جزو افراد مذهبی هستید و دوست دارید در زمینه های مذهبی فعالیت کنید، بایدبه دنبال مشاغل مذهبی مناسب خودتان باشید. برخی ازشغل های مذهبی بانوان عبارتند از :

شغل های هیجانی برای خانم‌ها

شغل‌های هیجان انگیز برای خانم‌ها می‌تواند یک چالش جدید و متفاوت و همچنین با درآمد بالا برای آن‌ها رقم بزند. در این بخش به بررسی چند تا از مشاغلی که برای بانوان هیجان انگیز، خاص و متفاوت است می‌پردازیم:

شغل های هیجان انگیز

حوزه نویسندگی را نمی‌توان محدود دانست! گستردگی موضوعات در نویسندگی آنقدر زیاد است که تعداد بانوان نویسنده تا سال 1402، بطور میانگین حدود 30هزار نفر برآورد شده است. اگر قوه تخیل قوی، توانایی بالا در بیان احساسات و تفکرات، ذهن باز و گسترده دارید و رؤیاپرداز هستید، به شما نویسندگی را پیشنهاد می‌کنیم.

همانطور که گفتیم، این حوزه به دو یا سه موضوع خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید به روش های زیر، از شغل نویسندگی کسب درآمد کنید:

  • در نشریه‌ها و رسانه‌های خبری معتبر فعالیت کنید و درآمد نسبتا خوبی کسب کنید.
  • بصورت تمام وقت یا پارت تایم (نیمه وقت) در ادارات دولتی و یا خصوصی مشغول به کار شوید.
  • برای خودتان کار کنید و آثار خود را به چاپ برسانید. (رمان نویسی، فیلمنامه‌نویسی، انتشار محتوای آموزشی و تخصصی، چاپ دلنوشته‌های خود، چاپ زندگینامه چهره‌های مشهور و… )

شغل های هیجانی برای خانم ها

پیشنهاد ساپتک‌ایرانیان گزینه آخر می‌باشد چون طبیعتا از درآمد بالایی برخوردار است. البته برای ورود به این حوزه، قطعا به مشاوره شغلی نیاز دارید.

تعلیم دادن، حرفه و مهارتی است که بسیاری از بانوان به آن علاقه دارند و مربی رانندگی نیز جزو همین گزینه‌ها است. اگر در رانندگی مهارت و یا علاقه زیادی دارید و همچنین دوست دارید که دیگران از تجربیات شما بهره ببرند، آموزش رانندگی یکی از بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها است. برای ورود به این مسیر کافیه که مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشید و 1 سال از اخذ مدرک گواهینامه شما گذشته باشد. سپس کافیست که در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کنید و با طی کردن مراحل اداری، کارت مربیگری خود را دریافت کنید.

  • درآمد آموزش رانندگی متغیر است و به آموزشگاهی که در آن مشغول هستید، مهارت شما و تعداد دانشجویان شما بستگی دارد، اما بطور کلی درآمد مربیگری در سال 1402، از 8 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان در ماه متغیر است. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید با گذشت زمان و افزایش سابقه، بصورت خصوصی نیز کسب درآمد کنید. و حتی به درآمد بیشتری (20 الی 30 میلیون تومان در ماه برسید.)

یکی از چالش‌های جدید و شغل‌های هیجان انگیز برای خانم ها، تور لیدری است. شغل تورلیدری بسیار جذاب است و شما علاوه بر اینکه تجربه سفر را برای مسافران جذاب‌تر و هیجان‌انگیز تر می‌کنید، خود نیز از سفرها و گردشگری در نقاط مختلف کشور یا حتی دنیا لذت می‌برید. اگر اهل گردشگری هستید و اطلاعات و علاقه خاصی به جاذبه‌های سرتاسر دنیا هستید، این شغل هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

♦ درآمد تور لیدری بسیار جالب است! به یاد داشته باشید نرخ این دستمزدها تا شهریور سال 1402 و بصورت رسمی اعلام شده است.

  • اگر تا یک سال تجربه داشته باشید و تورلیدر داخلی باشید، حداقل درآمد روزانه شما 1 میلیون و 300 هزاتومان است.
  • اگر تجربه نسبتا بیشتری داشته باشید، دستمزد روزانه شما 1 میلیون و 500 هزارتومان
  • در صورتی که تجربه 5 تا 10 ساله داشته باشید، 1 میلیون و 800 هزارتومان
  • در صورتی که بالای 10 سال تجربه داشته باشید، حداقل دستمزد روزانه شما 2 میلیون و 100 هزارتومان است!

♦ توجه داشته باشید این ارقام برای لیدر داخل کشور می‌باشد و در صورتی که تورلیدر کشورهای خارجه باشید، دستمزد شما به دلار و یورو و یا بیشتر از این مبالغ محاسبه خواهد شد.

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها را تحلیل، حداقل درآمد و حداکثر درآمد هر شغل را بررسی کردیم. انتخاب شغل مناسب با روحیات و ویژگی‌های فردی از مهم‌ترین عوامل موفقیت شما در هر شغل است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. لازم به ذکر است که این مقاله بطور مداوم آپدیت می‌شود و شما در هر زمان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از میزان دقیق درآمد هرکدام از این مشاغل به همین صفحه مراجعه کنید.

31 دیدگاه در “بهترین شغل پردرآمد برای خانم ها

  1. نرگس گفت:

    سلام وقت بخیر من طراحی دوخت خوندم و الان بیکارم
    خیلی علاقه دارم میشه لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *