جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی وب سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

فهرست مطالب

اخیراً با توجه به پیشرفت فناوری‌های ارتباطی، راه‌های مختلفی برای دسترسی به خدمات مختلف ایجاد شده است. یکی از راه‌های ارائه خدمات به مشتریان، طراحی وب سایت خدماتی می‌باشد. یک وب سایت خدماتی، مکانی برای ارائه خدمات به مشتریان از طریق اینترنت است که در آن مشتریان قادرند به راحتی با شما در ارتباط باشند، خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنند و از آن بهره‌مند شوند. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها و مزایای وب‌سایت خدماتی، نحوه ساخت سایت خدماتی و همچنین تأثیر سئو بر سایت خدماتی می‌پردازیم.

وب سایت خدماتی چیست؟

وب سایت خدماتی، یک سایت اینترنتی است که به منظور ارائه خدمات آنلاین به کاربران طراحی شده است. این سایت‌ها به عنوان یک پلتفرم برای ارائه خدمات به کاربران در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و تلاش می‌کنند تا ارائه دهنده خدمت و گیرنده خدمت را بهم متصل کنند.

وب سایت خدماتی چیست؟

طراحی وب سایت‌ خدماتی معمولاً شامل امکاناتی مانند جستجوی خدمات مورد نظر، رزرو وقت مشاوره با ارائه دهنده خدمت، اطلاعات ارائه دهنده خدمت و نمونه کارها، نظرات کاربران قبلی، گزینه‌های پرداخت آنلاین، جزئیات بیشتر در مورد خدمات، و همچنین گزینه‌های پشتیبانی است.

وب سایت خدماتی چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله ویژگی‌های وب‌سایت خدماتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. معرفی خدمات
  2.  رابط کاربری کارآمد
  3. مجوز ها و گواهینامه‌ها
  4.  محتوای کاربردی و خلاق
  5.  سادگی در ایجاد سفارش
  6.  امنیت در پرداخت‌های آنلاین
  7.  طراحی و بهینه سازی سایت
  8. نمایش اطلاعات قیمت و ابلاغ اخبار انحصاری
  9.  امکان تماس با کاربران و ارائه چت آنلاین
مقاله پیشنهادی: طراحی سایت شرکتی

در دنیای امروز طراحی وب سایت بخش مهمی از کسب و کار می باشد. ساپتک ایرانیان این باور را دارد  هر کسب و کاری باید بتواند با هر بودجه ای وب سایت خود را راه اندازی نموده بنابراین پلن های متنوعی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با بودجه مورد نظر خود بتوانید وب‌سایت خدماتی خود را راه اندازی نمایید.

طراحی وب‌سایت خدماتی برای چه کسب و کارهایی توصیه می‌شود؟

همانطور که مشخص است استفاده از وب‌سایت خدماتی به کسانی توصیه می‌شود که کسب و کارشان بر پایه‌ ارائه‌ خدمات به مشتریان است. تفاوتی ندارد که خدمت شما از چه نوعی باشد، فنی یا آموزشی، هنری یا درمانی و… هیچ فرقی نمی‌کند.

با یک سایت خدماتی می‌توانید به سادگی کسب و کار خود را تبلیغ کنید و درآمد خود را چندین برابر افزایش دهید. شما نیز اگر تجارتی دارید که در آن به مشتریان خود خدمتی را ارائه می‌کنید، می‌توانید با طراحی وب‌سایت خدماتی در هر زمینه‌ای موفقیت خود را افزایش دهید.

وب سایت‌های خدماتی برای چه کسب و کارهایی توصیه می‌شود؟

ما در ساپتک ایرانیان پلن‌های متنوعی برای طراحی وب سایت خدماتی به شما معرفی می‌کنیم، از مشاوره رایگان تا طراحی وب‌سایت آماده رایگان تا خرید وب سایت آماده حرفه ای، طراحی وب سایت ارزان، طراحی وب سایت سفارشی یا سفارشی سازی وب سایت و طراحی وب سایت اختصاصی تا شما بتوانید با هر قیمت طراحی وب سایت انجام دهید.

شما با آموزش طراحی سایت خدماتی نیز می توانید کسب و کار خود را آنلاین کنید و به رشد و توسعه کسب و کار خود کمک کنید.

اهمیت طراحی وب سایت خدماتی

با پیشرفت فناوری و توسعه اینترنت، به داشتن یک وب سایت حرفه‌ای برای شرکت‌های خدماتی بسیار اهمیت داده می‌شود زیرا اغلب مشتریان برای کسب اطلاعات درباره شرکت‌ها و خدمات آن‌ها به اینترنت رجوع می‌کنند و یک وب سایت بهترین راه حل برای این منظور است.

اهمیت وب سایت خدماتی

وب سایت به عنوان هویت بصری و آنلاین یک شرکت، نقش بسیار مؤثر و حیاتی را ایفا می‌کند هچنین یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند به شرکت‌های خدماتی کمک کند تا بازار هدف خود را بهتر شناسایی کرده، کارایی واحدها و فرآیندهای خود را بهبود داده و رشد و توسعه را افزایش دهند.

تیم مشاوره و طراحی سایت ساپتک ایرانیان با بهره گیری از بروزترین متدهای طراحی سایت می‌تواند پاسخگوی نیاز کسب و کار شما برای داشتن وب‌سایت خدماتی باشد. بدین منظور می‌توانید ابتدا از خدمات رایگان مشاوره ما استفاده نمایید.

مشاوره انفجاری ساپتک

22 دقیقه رایگان مهمان ما باشید!

برای مشاوره رایگان کسب و کار فرم زیر را تکمیل نمایید تا از خدمات مشاوره رایگان ساپتک ایرانیان بهره‌مند شوید.

مزایای طراحی سایت خدماتی برای کسب و کارها

خدمات طراحی وب‌سایت و مزایای آن به عنوان اصلی مهم در دنیای کسب و کارهای سنتی و دیجیتالی تلقی میشود. امروزه کسب و کارها در بخش تولید، تجارت و یا خدمات فعالیت دارند.

کسب و کارهای خدماتی می‌توانند ارائه دهنده خدماتی باشند که نتایج آنها به تولید یک کالا منجر نشود، لزومآ نتایج حاصل از همه کسب و کارهای خدماتی به تولید یک کالا یا محصول منجر نمی شود بلکه نشات گرفته از ارزش کارها و خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

مزایای طراحی وب سایت خدماتی برای کسب و کارها

در واقع خدمات طراحی وب سایت برای اینگونه کسب و کارها امکانات بسیاری در اختیار مشتریان و کاربرانشان قرار می‌دهند، که سرانجام موجب می شود کاربران سایت، متناسب با نیازهایشان به خرید بپردازند.

برای رسیدن به نتایج موفق آمیز در همه زمینه های کسب و کارهای خدماتی نیاز به یک پلتفرمی برای به نمایش گذاشتن اخبار مرتبط با نوع کسب و کار به کاربران وجود دارد.

داشتن وب سایت برای یک خدمات دهنده علاوه بر تبلیغات بیشتری برای شرکت، مزایای زیادی دارد که به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • بهبود دسترسی به مشتریان: وب سایت به مشتریان، فرصت دسترسی به اطلاعات کافی درباره شرکت، لیست قیمت، توضیحات خدمات و غیره را می‌دهد.
  • تبلیغات بهتر: شرکت‌های خدماتی با داشتن یک وب سایت حرفه‌ای، می‌توانند به صورت بهتری تبلیغ کنند و مشتریان جدید جذب کنند و همچنین نکات برجسته خدمات را در خود جا دهند.
  • تخصصی ‌شدن خدمات: با داشتن وب سایت، می‌توانید خدماتی مخصوص گروه خاصی از کاربران و مشتریان ارائه دهید.

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت مشاوره رایگان روی گزینه مشاوره طراحی سایت کلیک نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هستند.

  •  فروش به صورت آنلاین: امروزه فروش آنلاین طرفداران بیشتری پیدا کرده است، شما می‌توانید خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه کنید.
  •  پوشش دهی ۲۴ ساعته: طراحی یک وب سایت خدماتی، امکان در دسترس بودن در ساعات غیر اداری، تعطیلات و به طور کلی زمانی که شرکت شما بسته است، را فراهم می‌کند.
  • کاهش هزینه: در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی و چاپی، داشتن یک وب سایت هزینه کمتری دربر دارد و از طرفی در مقایسه با تبلیغات سنتی، بازدهی بیشتری را نیز به دنبال خواهد داشت.
  • یک سازمان موثر: وب سایت برای شرکت‌ها، به عنوان فضایی برای ارائه خدمات بهتر، رسیدن به مشتریان بهتر و همچنین کسب مزیت رقابتی نسبت به شرکت‌های رقیب خود، محسوب می‌شود.

تاثیر سئو سایت بر افزایش فروش وب سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی و خدمات سئو صفحات وب به صورت مستقیم به یکدیگر وابسته هستند. ترکیب این دو مقوله، می‌تواند بهبود رتبه صفحه وب در موتورهای جستجو را برای سایت‌های خدماتی به همراه داشته باشد. با بهینه‌سازی و سئو سایت، وب‌سایت‌های خدماتی به جای استفاده از روش‌های سنتی برای جلب توجه کاربران، می‌توانند عملیات بهبود رتبه در نتایج موتورهای جستجو را انجام دهند. در واقع، این یعنی درآمد بسیار بالاتر، بهبود تشخیص نام تجاری به‌وسیله کاربران، زیاد شدن ترافیک سایت و افزایش تعداد مشتریان.
تقریباً همه مشتریان وب‌سایت‌های خدماتی در منطقه محلی آن‌ها به دنبال خدمات و محصولات ایشان هستند و این همان هدف سئو محلی می‌باشد. سئو محلی به کلیه فعالیت‌های بهینه‌سازی سایت که باعث می‌شود وب‌سایت شما برای مشتریان محلی قابل نمایش باشد، گفته می‌شود. سئو محلی بیشترین تمرکز را در مشتریان یک محله یا یک شهرخاص یا یک کشور خاص را دارد. جهت انجام سئو محلی اقدامات زیادی می‌بایست صورت پذیرد.

سئو محلی و تاثیر آن در افزایش فروش در سایت خدماتی

چرا طراحی سایت خدماتی با وردپرس بهتر است؟

اولاً، وردپرس یکی از قدرتمندترین سیستم‌های مدیریت محتوا است که امکانات گسترده‌ای برای ساخت و مدیریت وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهد. همچنین، این سیستم دارای امکانات طراحی و گسترش پذیری بالایی است که به طراحان وب اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌هایی با طرح بصری زیبا و قابلیت‌های پیشرفته ایجاد کنند. علاوه بر این، وجود افزونه‌های متعدد و قابل تنظیم برای وردپرس، امکان اضافه کردن امکانات مختلفی به سایت را فراهم می‌کند. به همین دلیل، طراحی سایت خدماتی با وردپرس بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند و چابک هستند.

سئو محلی شامل بهینه‌سازی سایت، بهینه‌سازی محتوا، بهینه‌سازی نشانی، عکس و ویدئو، بهبود تجربه کاربری و سرعت سایت است. این عوامل در درجه اول برای بهینه شدن رتبه سایت در نتایج جستجو محلی اهمیت دارند.

مقاله پیشنهادی: بهینه سازی و سئو سایت

انواع مدل‌های وب‌سایت خدماتی

سایت‌های خدماتی در پی ارائه نوعی خدمت به مردم هستند و بیشتر افراد به دنبال ایجاد سایت خدماتی برای شغل‌های بدون محصول مانند موارد زیر می‌باشند:

  • طراحی سایت خدماتی آشپزی
  • طراحی سایت خدماتی نظافت
  • طراحی سایت خدماتی شستشو
  • طراحی سایت خدماتی تعمیر خودرو
  • طراحی سایت خدماتی بازسازی
  • طراحی سایت خدماتی تاسیسات
  • طراحی سایت خدماتی حمل نقل
  • طراحی سایت خدماتی دکوراسیون
  • طراحی سایت خدماتی سالن زیبایی
  • طراحی سایت خدماتی پرستاری
  • طراحی سایت طراحی خدماتی پذیرایی
  • طراحی سایت خدماتی اسباب کشی
  • طراحی سایت خدمات درمانی

نمونه طراحی سایت خدماتی

یکی از بخش های مهم برای تصمیم‌گیری شما در انتخاب شرکت طراحی سایت برای کسب و کارتان، دیدن نمونه طراحی سایت خدماتی است. بسیاری از افراد یا مجموعه های دیگر با وعده دستمزد پایین به دنبال گول زدن افراد هستند یا سایت های با کیفیت پایین، طراحی می کنند؛ حتی بعضا با وعده های وسوسه کننده مثل “طراحی سایت خدماتی با آموزش رایگان” در پی جذب مشتری و درآمد بالا برای خودشان هستند. مجموعه ساپتک ایرانیان سالهاست که در زمینه طراحی سایت، خدمات بسیاری از جمله طراحی سایت، سئو، برندسازی و… را به کارفرمایان خود ارائه داده است. همچنین برخی از نمونه سایت‌ها و زیرمجموعه‌های ساپتک در زیر قرار داده شده است:

نمونه کارهای ساپتک

خدمات طراحی وب‌سایت

خدمات طراحی وبسایت شامل فعایت هایی است باهدف ایجاد سایت جذاب و کاربردی با رعایت تمام نکات سئو و پشتیبانی بلند مدت. برای طراحی سایت خدماتی نیاز به تیم حرفه ای و متخصص دارید تا قدم به قدم راهنمای شما برای کسب و کار آنلاین باشد و نیازها و سلایق شما را برآورده سازد. تیم طراحی سایت ساپتک، شامل افراد متخصص و حرفه ای در زمینه خدمات باز طراحی سایت وردپرسی برای شغل های خدماتی است؛ طراحی سایت خدماتی خودرا با خیال راحت به ما بسپارید!

تعرفه و هزینه طراحی سایت خدماتی

تعرفه طراحی سایت خدماتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. طراحی سایت مسئله ساده‌ و آسانی نیست و متأسفانه برخی از کارفرمایان و افرادی که تخصص و آشنایی کاملی در این زمینه ندارند با شنیدن تعرفه های طراحی وب‌سایت تعجب می‌کنند.

تیم ساپتک ایرانیان، با یک تیم حرفه ای، خلاق، وقت شناس و البته متعهد به پروژه محوله، در تلاش است تا پروژه‌ی کارفرما را با بهترین متدها و امکانات روز طراحی کند. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت خدماتی به صفحه مشاوره و طراحی سایت مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله درباره طراحی سایت خدماتی بطور کامل صحبت کردیم. تعرفه طراحی سایت خدماتی و طراحی سایت خدماتی با وردپرس را نیز توضیح دادیم. به یاد داشته باشید که مهم‌ترین بخش در فرآیند ساخت سایت خدماتی، ارائه و معرفی خدمات خود به بهترین شیوه ممکن است که این کار باعث جذب کاربران بیشتر می‌شود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*

4 دیدگاه در “طراحی وب سایت خدماتی

  1. نیما حسینی گفت:

    سلام وقت بخیر
    چه زمانی طول میکشد از زمان خرید سرویس سایت خدماتی ما قابل دسترس باشد؟

    1. iman khouran گفت:

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      بستگی به هزینه و شرایط شما دارد
      برای اطلاعات بیشتر به قسمت مشاوره رایگان رجوع کنید
      با تشکر
      تیم ساپتک ایرانیان

  2. صدف اسماعیلی گفت:

    سلام برای سئو سایت خدماتی چه پیشنهادهایی دارین؟؟

  3. محسن احمدی گفت:

    سلام چطور سایت خدماتی رو در رتبه اول گوگل بیارم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم تماس طراحی سایت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*