جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ترفندهای تبلیغات انتخابات شهر و روستا

انتخابات شهر و روستا

فهرست مطالب

اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا برای موفقیت در انتخابات شهر و روستا هدف جدی و برنامه‌ای دارید! اولین نکته‌ای که باعث می‌شود شما در انتخابات شهر و روستا موفق شوید، برندینگ شخصی است. این به چه معناست؟

بهبود و رشد برندینگ شخصی در واقع میزان اعتبار شما میان مردم را نشان می‌دهد. شما هرچقدر نوع رفتار، سخنان و شیوه تبلیغات انتخابات شهر و روستا را درست و اصولی رعایت کنید، درضد موفقیت شما برای پیروز شدن را بالاتر می‌برد. اما چه ترفندهایی باعث می‌شود تا شما برنده انتخابات باشید؟ از چه شعارهایی در تبلیغات خود استفاده کنید بهتر است؟ از تبلیغات در فضای مجازی استفاده کنید بهتر است یا تبلیغات محیطی؟

در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ داده خواهد شد. با گروه مشاورین ساپتک ایرانیان همراه باشید.

 

انواع روش‌های تبلیغاتی

استفاده از پنل پیامک می تواند برای تبلیغات انتخابات شهر و روستا شما بسیار مفید باشد. زیرا پیامک یک مسیر ارتباطی مستقیم است که می تواند تأثیر گذاری زیادی رو کاربران شما داشته باشد. با خرید پنل پیامک می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید: هواداران را به رویدادها و راهپیمایی ها دعوت کنید خبرهای حضور کاندیدا در رسانه ها را بگویید. رأی دهندگان را از گام های تبلیغاتی خود آگاه سازید. رأی دهندگان را برای کمک به کمپین شما متقاعد کنید.

انتخاب یک پنل پیامکی مناسب می تواند برگ برنده شما در مقابل رقبا باشد. زیرا شما می توانید مخاطبان خود را به دسته های مختلفی مانند جوانان، افراد سالمند، مشاغل خاص، زن یا مردها و … و برای هریک از آن ها پیامک اختصاصی ارسال کنید. چنین ویژگی تأثیر شگفت آوری روی رأی آن ها خواهد داشت

 

طراحی یک وبسایت انتخاباتی

یک وبسایت حرفه ای علاوه بر این که می تواند درگاهی برای ارتباط مستقیم با کاربران و در اختیار گذاشتن اخبار و برنامه های شما باشد، می تواند روی برندسازی شما نیز تأثیر بگذارد. امروزه همه مردم با اینترنت آشنا هستند و زمان زیادی را در روز به جستجو در گوگل می پردازند.

در چنین شرایطی شما می توانید با انتخاب موضوعات پربازدیدی که از دغدغه های اصلی مردم است، آن ها را به سایت خود هدایت کنید. وبسایت ها محل خوبی برای جمع آوری اطلاعات رأی دهندگان مانند شماره تلفن و ایمیل است. شما می توانید پنل پیامکی خود را نیز به سایت متصل کنید و از این طریق به کاربران سایت خود پیامک ارسال نمایید.

سایت شما باید دارای فرم ثبت نام، پیوندهای مربوط به شبکه های اجتماعی، فیلم و تصاویر انتخاباتی، موضوعاتی که دغدغه شما هستند، بخشی برای معرفی برنامه ها، اطلاعات و رویدادها و یک تلفن پاسخگویی به سؤالات باشد

ساخت کانال در فضای مجازی

اینستاگرام، تلگرام و توییتر و اپلیکیشن ایرانی از قبیل ایتا و بله از مهم ترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند که تأثیر بسیار زیادی بر مخاطبان دارند. بیش از نیمی از جمعیت ایران در یکی از این شبکه مجازی عضو هستند.

یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای و کارآمد در این شبکه های اجتماعی شما را تبدیل به کاندیدای برند و پیشرو در عرصه تبلیغات انتخابات شهر و روستا خواهد کرد. از افراد مشهور در فضای مجازی کمک بگیرید. این افراد به دلیل این که مورد اعتماد دنبال کنندگان خود هستند تأثیر زیادی روی رأی آن ها می گذارند. از طرفی کانال های بزرگ و صفحات پربازدید نیز به کمک شما امده و برای دیده شدن شما کمک می کنند.

یکی دیگر از فواید ساخت کانال در فضای مجازی گذاشتن استوری و پیام در لحظات مختلف است، که باعث می شود که شخصیت مردمی بودن شما در جامعه گسترش پیدا کند و تاثیرات مثبتی در انتخابات شما بگذارد.

 

تبلیغات محیطی

تاثیر تبلیغات محیطی در انتخابات بسیار مهم و تأثیرگذار است. تبلیغات محیطی به طور عمده برای ایجاد فهم و توجه به سوالات اصلی انتخابات و نظرات برخی از کاندیداها استفاده می شود. این نوع تبلیغات به افراد کمک می کند تا به راحتی بیشتر درباره نظرات و استراتژی های کاندیداها بدانند.

این امکان به افراد کمک می کند تا بهتر انتخاب کنند و بهترین کاندیدا را انتخاب کنند. همچنین، تبلیغات محیطی می تواند باعث افزایش حضور افراد در انتخابات شود و به انتخابات یک تأثیر بزرگی اضافه کند. که شانس شما را در پیشی گرفتن از رقبا تسهیل می بخشد.

چند نمونه از تبلیغات های محیطی:
_ نشر پوستر و نشرات در محلهای اجتماعی
_ استفاده از محیط های تبلیغاتی بر روی ها و بلوارها
_ نشر تبلیغات در نشریات و مجلات
_ استفاده از تجارت برای تبلیغات محیطی
_ نشر تبلیغات در تجارت الکترونیک

دانلود PDF مقاله

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*